לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Every Walk With Nature One Finds more then he seeks



כינוי:  NaturesLaw

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013


שקילת בוקר: 68.1

קלוריות שנאכלו היום: בערך 1000

 

טיפ לעצמי: לכתוב כל יום בבלוג מה אני אוכלת. לא להתעצל לעשות זאת.

מצב רוח: מתנדנד

 

הולכת לנקות את הדירה ואחכ לעשות קצת עבודות יד

נכתב על ידי NaturesLaw , 3/12/2013 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפני שנה הרעבתי את עצמי ורזיתי


ואז עברתי לדיאטת רו-פוד: אוכל טבעוני נא 80/10/10


רזיתי עוד


נפלתי מהדיאטה ועליתי 


חזרתי והורדתי


עכשיו נפלתי שוב ועליתי ל68.9 קילו


ועכשיו אני מבינה שאני רוצה את אנה שלי בחזרה


היום אכלתי 2 תמרים , תה ו8 בוטנים. אסחוב את זה עד הצהריים ואוכל סלט קטן.


אעדכן


 


נ.ב: לא הלכתי ללימודים. קמתי, הסתכלתי במראה וחזרתי לישון


צהריים: אכלתי סלט עם 2 מלפפונים, עגבנייה ובטטה קטנה ממש (בערך 180 קל)

אח׳׳כ אכלתי שני תמרים (120 קל)

ועוד הבוקר (165 קל)

סהכ: 465 קל

ומעכשיו עד מחר רק תה!

בשעה 4 יש לי מבחן אז אני אסע לתא.

נכתב על ידי NaturesLaw , 2/12/2013 09:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,661

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaturesLaw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaturesLaw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)