לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני מעל הגלים, לפעמים אני מתחתם


אבל בכל מקרה, אני אוהב את הים (מוניקה סקס- מנגינה)

Avatarכינוי:  הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

8#- מסתבר שה-20.6 הגיע נורא מוקדם


אז זהו- נגמרה שנה שלמה של לימודים, מה שעליי לציין שמעט... מבאס אותי. אני אוהבת ללמוד, ולמען האמת גם הילדים בבית הספר שלי ממש לא רעים (נו טוב, לפחות חלקם קריצה). נכון שאני בסה"כ גומרת כיתה ח', ושאני אהיה באותה הכיתה בשנה הבאה, אבל... יש כמה שעוזבים, וייכנסו במקומם חדשים, והמחנכת שלנו עוזבת ובמקומה בא המורה שלנו למוזיקה (שינוי שאנחנו שנויים במחלוקת עד כמה הוא ברוך).


ובכלל... אני אתגעגע לשטויות בהפסקות ובטיולים (וכמובן שבשיעורים), הצחוקים על המורים, לדברים החדשים שאני לומדת, לשיעורי פיזיקה וביולוגיה, גם לוויכוח הידוע שמנסה לענות על השאלה מה טוב יותר: גיאומטריה או אלגברה, ואפילו להתלוננות המוכרת על כמה שחולצת הספורט שבית הספר מכריח אותנו לשים בשיעור ספורט דוחה.


אז בקצרה על התעודה: ממוצע 95 (ווהו!), ובכללי ציונים שלא גורעים מ-90. התעודה הכי טובה שלי השנה, ללא ספק (ולעזאזל יש לי איכשהו 100 בספורט, כשהציונים שלי בספורט הם גג 80, לרוב לפחות).


 




 


למזלי הרב, אני כרגע לא לומדת עם הספרים האלה (אבל מתמטיקה אתגר כן). בכל מקרה, אותם קיבלתי דרך מישהו רנדומאלי, וזה היה או שאני אקח אותם, או שהם לא יהיו. לכן, העדפתי להיות נחמדה ולאמץ לחיקי את ספרי בני גורן, שגם הם, כמו הרבה דברים אחרים, כבר נהפכו למן בדיחה פנימית של ליד"ה (ולמען הרעיון- לאוסף יש לי גם את גיאומטריה של המישור!).


 


אז שיהיה לכולם חופש נעים, מוצלח, ובעיקר מועיל (וכן- אני גם אעלה מתישהו לדעתי מדריך לעצלן. זה יועיל לכולנו)


 







עריכה (21.6.2012)- בקרוב פוסט תמונות נורמאלית. ויש סיכוי שאני גם הולכת לקורס צילום בקיץ אז אני אעלה לפה תוצרים.

נכתב על ידי הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) , 20/6/2012 15:55   בקטגוריות בית ספר, קיץ  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)