לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני מעל הגלים, לפעמים אני מתחתם


אבל בכל מקרה, אני אוהב את הים (מוניקה סקס- מנגינה)

Avatarכינוי:  הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

9#- יש לי ד"ר מרטינס!


אז כן- הכותרת מסבירה את הכל. איזה אושר! אני חלמתי עליהן מלא זמן, ואז השגתי אותן! (ואפילו במחיר יחסית סביר לזה שקניתי אותן בחנות בארץ)

 

תמונה וואנבי אומנותית. נקווה שהלך

 

 

בגלל שצילמתי אותן תוך כדי רבע הסתכלות ביורו (הללויה גרמניה נצחה!) אז יש קצת ירוק ברקע, ואני לא מאלה שממש עורכים את התמונות (בעיקר מקטינה), אבל בכ"ז יצא יפה... מקווה לפחות קריצה

 

ואלה היו התמונות של הד"ר מרטינס המדהימות שלי (התאהבתי בהן קשות! מאוהב)

 

 

המשך יום מקסים לכולנו

 

נדבקתי לשיר הזה שזה משהו

נכתב על ידי הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) , 25/6/2012 20:40   בקטגוריות אישי, מיוחדים, קיץ  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)