לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני מעל הגלים, לפעמים אני מתחתם


אבל בכל מקרה, אני אוהב את הים (מוניקה סקס- מנגינה)

Avatarכינוי:  הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

10#- תשובות לשאלון השבועי בנושא "ים"


מה הים החביב עלייך? יש בארץ 3-4 ימים וימות ובעולם בטח עוד כמה מאות.
כל ים, למען האמת. בכללי הים שאני נוטה לבקר בו לעיתים קרובות הוא דווקא הים התיכון (כמה מפתיע), אבל בחוף בראשון. ככה או ככה, אם היו לי הזדמנויות אני בטוחה שהייתי מחבבת חופים בספרד או בכללי במדינות באירופה.

האם את אדם של מים מלוחים או מים מתוקים?
אני אוהבת את הריח המלוח של הים, למרות שאני אשמח לבקר פעם בים של מים מתוקים.

האם את נוהגת להשתין במים כשאף אחד לא רואה?
לא. יש לי גבולות, אתם יודעים.

איך את מסתדרת עם מה שסובב את המים: חול, בוץ, אבנים, צדפים?
שום בעיה למען האמת, אני אפילו מחבבת את זה במידה מסוימת (חוץ מבקטע המעצבן כשנכנסים לים, ששם פשוט יש המון צדפים וזה כואב קצת ללכת עליהן).

האם את אוהבת חיות ים? אם כן איזו חיית מים היא החביבה עלייך?
אני אוהבת חיות ים (לעיתים גם על הצלחת ;) ). בכללי אני מוקסמת למידי מכל הצבעים בשוניות וכו'. אין לי דעה על אחת ספציפית, אבל כל מיני דגים יפים ואלמוגים מאוד מרשימים לדעתי (אחד מהחלומות של "אולי כשאני אהיה גדולה אני אהיה..." זה להיות ביולוגית ימית).

ובצלחת? יוצא לך לנשנש איזו חיה או צומח ימי?
כפי שהוזכר קודם- אז כן, אני מחבבת סושי, וגם שרימפס, וגם דגים מידי פעם. מה רע?

בריכות - מה האסוציאציות שהן מעלות בך?
הכוונה היא לבריכות שחייה, אני מניחה. זה נחמד, ללא ספק, בילוי לא רע עם חברים. מזכיר לי את יום הבריכה האחרון שהיה לנו (לפניי ממש שבוע), והוא היה מאוד כיף.

יצא לך לבלות בכלי שייט כלשהו? חווית פעם "מחלת ים"?
שטתי פעם אחת בספינה בכיתה ב', והייתי עם בחילה נוראית, ומי שישבה מולי (ישבנו במן שולחנות שמכל צד ישנם 2 אנשים) הקיאה. אז כן- לא חוויה מרנינה משהו. מחלת ים? לא הייתה לי ההזדמנות לחוות את זה כרגע.

מה הספורט הימי המועדף עלייך?
הייתי אומרת שגלישת רוח, אבל ממש לא יצא לי להתנסות בזה. אז... רביצה על החוף נשמע אחלה.

אם הייתה אפשרות שנחזור לשלב הזה באובולוציה - היית מוכנה לחיות במים?
ללא ספק. למרות, שאם המים היו שורפים בעיניים- אז לא. אבל כל עוד מסתדרים עם המים בעיניים- אני בעד.

 

1. כל אלה צולמו בטיול השנתי שלי במצלמה דיגיטלית מאוד מעפנה שיש לי כבר מכיהת ג'. אני ריחמתי על המצלמה הטובה שלי, ולקחתי איתי משהו קטן שאני יכולה לתקוע בתיק בלי בעיה (המצלמה הטובה שלי דורשת איזה שליש תיק).

ככה או ככה, הטיול היה באזור מצדה, והים שמצולם הוא כמובן ים המלח.

 

2.ים המלח אכן מתייבש עצוב

 

3.

 

4.את התמונה הזו צילמתי בנסיעה למקום הלינה שלנו ביום הראשון. האדמה אכן יצאה מטושטשת אבל אני חושבת שהים עצמו יצא נורא יפה.

 

5.

 

 

 

אני נורא אוהבת אותם משום מה, הליריקה מעניינת למידי. תשמעו- זה יעשה לכם רק טוב קריצה

נכתב על ידי הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) , 28/6/2012 10:46   בקטגוריות בית ספר, קיץ, נוף  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)