לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני מעל הגלים, לפעמים אני מתחתם


אבל בכל מקרה, אני אוהב את הים (מוניקה סקס- מנגינה)

Avatarכינוי:  הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

16#- עפיפוניאדה וסוף החופש


*מראש אתנצל על איכות הפייסבוק של התמונות. התעצלתי להקטין אותן בעצמי בפוטושופ. מה שכן, זה לא כזה נוראי, לא?*


 


אז ביום שני חוזרים ללימודים (לפניי שמשתגעים בבית), עצם כך שפגשתי היום את המחנך שלי זו תזכורת קטנה לזה שעוד מעט נגמר בקיץ (לפניי שנמסים מחוץ לבית).


סיכום לחופש? יעיל יחסית. ציירתי, קראתי, כתבתי, נפגשתי עם חברים, נגנתי, אפילו קצת הלחנתי, וצילמתי. אפילו הצלחתי לגרום לי להרשם לשיעור ניסיון בבלט במקום שקרוב לבית הספר שלי, ככה שאולי אני אוכל לעלות על פוינט (בתקווה שאני ברמה שלהם, כן?).


 


ביום שלישי (משמע, אתמול) ההורים שלי, אחי הקטן ואני ביקרנו בעפיפוניאדה. לצערי הרב לא היינו באירוע עצמו ממש, אלא באנו בבוקר, ככה שפספסנו את כל המיצגים הגדולים ואת הפעילות האמיתית. מה שגורם לזה להיות פחות מבאס זו העובדה שהרוח הייתה לא משהו, ככה שאני בספק עד כמה הכל יצא לפועל כראוי. אחי הקטן הכין עפיפון, ובאותו הזמן הייתה מולנו בשולחן ילדה קטנה וחמודה שפשוט הייתה פוטוגנית מידי וצילמתי אותה. לצערי, מפאת כך שהיא קטינה, אני לא מעלה את התמונות שלה. תשתדלו להאמין לי שהיא פוטוגנית ^^


קצת על העפיפוניאדה של השנה- העפיפוניאדה ה-27 במספרה התקיימה במוזיאון ישראל, בסימן תרבות יפן. מידע נוסף אני מניחה שתמצאו באתר מוזיאון ישראל (שבירושלים!). מה שכן- היה מקסים לראות איך כולם באו לעזור אחד לשני להעיף את העפיפונים ואיך ניהלנו עם המוכרת שיחות נפש על הרוח ועל מה שאחי הקטן רוצה. בכללי היו שם אנשים שזו הייתה המטרה שלהם- לעזור לך להעיף את העפיפון. גם אם זה נורא מסחרי- זה פשוט נורא נחמד, תחשבו על זה, מוכרים לכם משהו ורוצים לעזור לך להנות ממנו. לדעתי זה די מקסים.


 


1. עפיפון ענק שהעיפו כבדיקה (?) או סתם למען הכיף.


 


2.


 


3. העפיפון שאנחנו קנינו (זה שאחי הכין הוא מנייר משי).


 


4.ולמען הקיטש שבעניין...



 


 


ואם כבר קיטש, משהו משעשע שמצאתי:




 כ"כ נכון... אתה אידיוט? זכית! אתה מועדף על ידי בנות!


 







 


ההתלהבות האדירה שלי מזה שאני מצליחה לנגן שיר שלם באקורדים על הרגע הראשון שאני רואה אותם (מה שכמובן, נחשב לדבר קל ביותר. אבל היי! כולה חודש שלישי של גיטרה, זה אחלה בחלה בשבילי)


 


סוף חופש נעים לכולם, ותחילה שנת לימודים מוצלחת! מוציא לשון

נכתב על ידי הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) , 22/8/2012 16:45   בקטגוריות בארץ, ירושלים, מזג אוויר ותופעות טבע, מיוחדים, קיץ  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)