לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים אני מעל הגלים, לפעמים אני מתחתם


אבל בכל מקרה, אני אוהב את הים (מוניקה סקס- מנגינה)

Avatarכינוי:  הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל)

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

18#- סוכות שלי


אז ממש לפניי כניסת החג המיוחל, סיימתי את כל שיעורי הבית שלי, כדי לתת לי חופש של מנוחה (ומנוחה אמיתית!). אז מעבר לבילויים עם החברות וכו', המשפחה החליטה שגם בסוכות הזה ניסע ליומיים בקיבוץ. טוב, בערך- בעיקר ישנו בקיבוץ. ביום הראשון ביקרנו בבית לחם הגלילית בפסטיבל "פפריקה" בחוות התבלינים, ואחרי פיקניק הלכנו לראות הופעה בבית שערים. בערב, הצדקנו את הסיבה שקראנו לביקור הזה "ביקור בקיבוץ", והלכנו לחברה שבקיבוץ וישנו שם. בבוקר היום השני נסענו לפסטיבל "חצרות היוצרים" בבנימינה, חזרנו למנוחה קלה בקיבוץ, ובערב אכלנו במסעדה, שמנו את פעמינו לכיוון חנות צעצועים (בשביל שהאח הקטן יהיה מרוצה), וחזרנו הביתה.

טוב, אז תיאור הפעילות שלי הוא לא מדהים. אבל היי! יש תמונות!

 

היום הראשון:

1. בפסטיבל "פפריקה"

 

 

2. אלו הם חלק משדות התבלינים שיש בחווה. הם מייצרים המון סוגי תערובות ותבלינים, וכשהיינו בחנות ראינו את הכל (כמובן, שגם משם יש לי תמונות בהמשך).

 

 

3. וסוכה! (טוב, לא שלנו, אבל גם מיוחדת)

 

 

4. צמח הלימונית (אם אני לא טועה)

 

 

5.

 

 

6. ומהחנות!

 

 

7.

 

 

8. אז לאחר הפיקניק הלכנו להופעת פלמנקו ומוזיקה בפסטיבל בבית שערים.

 

 

9.

 

 

10. לידנו ישב מישהו עם שניצלים, ושני כלבים כל הזמן הסתובבו סביבו וחיפשו את האוכל. זה הכלב שהיה חמוד יותר, אז צילמתי אותו.

 

 

היום השני:

11. כפי שיהיה מובן- אני מאוד מאוד אוהבת לצלם פרחים. מאוד.

 

 

12.

 

 

13.

 

 

14.

 

 

15.

 

 

16.

 

 

17. קרוב משפחה של חביתוש?

 

 

18.

 

 

19. שמתי אותה רק בכלל עניין הפוקוסים שהצליח (או שמא לא?) לי.

 

 

20. Mail box? like a sir

 

 

21.

 

 

22.

 

 

23. באחד מהבתים שביקרנו הייתה יוצרת של כלי קרמיקה, ובאותו המקום גם היה יוצר אוריגמי (לצערי, לא הצלחתי לצלם שם ממש כי האור היה לא ממש טוב).

 

 

24. אבל דווקא על הכלב שהיה שם היה אור לא רע קריצה.

 

 

25.

 

 

26. בבית אחר היה "אומן פרצופים" (מדובר על אחר שמוכר שירבוטים שלו מודפסים, במחיר שלדעתנו היה הרבה יותר מידי גבוה בהתחשבות בכך שלא מדובר על המקור). מה שכן, הוא אמר ש"יש כאן קיר, ואתם מוזמנים לצייר עליו". לא בדיוק אהבנו את האווירה, אז יצאנו, אבל כמעט שהתפתתי לבקש לעצור שם ולצייר על הקיר. זה רק חלק ממנו (בגדול, פחות מרבע ממנו היה מצוייר).

 

 

27. ביקרנו גם אצל אמנית זכוכית וויטראז'.

 

 

28.

 

 

29.

 

 

30. הביקור האחרון שלנו היה אצל אומן המנדלה מ"דרך המנדלה", איתן קדמי, בביתו. במשך יומיים הוא עבד על מנדלה גדולה, ובסופה היה טקס פירוק  (שראיתי בוידאו שהיה מקסים). הביקור שם היה מאוד נעים, ולאחר מכן גם נכנסו לראות קצת מעבודותיו הקודמות.

 

 

31.

 

 

32.

 

 

33.

 

 

34.

 

 

35.

 

 

 

וכמובן- שיר לסיום. בגדול לגמרי שכחתי ממנו, עד שראיתי את הקליפ החדש שלו, והוא היה ממש לא משהו, אז חזרתי להשוות בינו ובין קליפ הליריקס (שלמעלה). בכללי שיר לגמרי אחלה מוציא לשון

 

שלכם, הקיסרית של יפן (שממש לא רוצה לחזור לשיעורי תנ"ך אוף)

נכתב על ידי הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) , 7/10/2012 13:24   בקטגוריות בארץ, בקיבוץ, סתיו, נוף, חיות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקיסרית של יפן (מנפנפת בדגל) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)