לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האם משברים הם רעים? האם חיים ללא בעיות,הם מושלמים? אספר כאן על חיי ותחליטו לבד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

בואי אליי


בואי אליי

בואי אליי,אני אוהב שאת איתי

גורמת לי להתעלות על עצמי

להרגיש את כל כולי מתלקח בלהבה

כאילו הסופר-מן שבתוכי יוצא החוצה

.

במחשבותי,אני רואה איך אני אהפוך עולמות

איתך יחד... את ואני לנצח !

 

בואי אליי,תישארי לצידי, לווי אותי,תהיי איתי, ותני לי לחוש אותך איתי כל היום

 (תשוקה)

 

נכתב על ידי vida , 5/6/2012 01:01   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה זה לא צחוק !


אנחנו רוצים כל כך לחזור לאותו רגש מתוק כל הזמן, אבל כשאנו מתאהבים.  

אנחנו עושים זאת בפזיזות, מתאהבים בכזו קלות...

נותן את ליבי, ככה ... על מגש של כסף,

במין אבירות עיוורת שכאילו כל הנשים על פני האדמה ,

הן כולן האחת...

 

אבל הפעם הוא הגיע לידי מחבלת...

היא לקחה את ליבי וחיבלה בו מטען חבלה...

פוצצה את שנינו באהבה, ואחר כך...

כמו שעושים לכבש, שחטה אותו... בצימאון-לכאב שמגיע אחריי

 

 

והוא הגיע (הכאב), במלוא הדרו ובמלוא עוזו... והפליא בי מכותיו

 

 

וייסוריו היו מנת חלק בימים ובלילות...

כמו חיידק טורף בתוך גופי, הרגשתי אותו...

אוכל את ליבי מבפנים

 

 

וכל שנותר לי לעשות הוא לאחוז אותו מבחוץ, דרך העור הרזה

שלי, לחוש את הכאב הפיזי , ולבכות... ולבכות

 

 

 

אז בפעם הבאה לפני שאתן את ליבי... שהוא מתנה אמיתית

 

 

אני אבדוק טוב טוב ובאיטיות...

את הלב השני.

כי לב זה לא צחוק,

אהבה יכולה להיות מאוד מאוד מסוכנת כשאוהבים את האדם הלא מתאים

 

 

 

נכתב על ידי vida , 5/6/2012 00:56   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דקה שלושים ושלוש


האם עצרתם פעם את הנשימה,ברצון אמיתי-לא להמשיך לנשום עוד?

  

כאילו אתם פאקינג *#?! במצב שאתם לא מוכנים להמשיך ככה, ולאות מחאה עצרתם את הנשימה?

  

אני כן... 

  

כשאהבה שלי נסעה ממני,באחד הימים כשהערפל התגבר על הכל...

 

ישבתי בבית על הספה,ועצרתי את הנשימה

  

פשוט רציתי למרוד,ולא היה במי...

  

אז מרדתי בעצמי,בנשימה שלי

 

 בהתחלה הרגשתי כאילו אני יכול יותר,אח"כ כבר השתפרתי...

השיא היה 93 שניות.שניות של מרד,ואי הסכמה למה שמתרחש

 

נכתב על ידי vida , 5/6/2012 00:49   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  vida

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
58
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvida אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vida ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)