לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגים על איפור ודגיגים


איפור ושעת סיפור (: הגיגים על חיי,על צבעים,ריחות וטעמים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

אין יותר בצפר?! + כל מיני ענייני ציפורניים ;)


וואו.אני באמת באמת לא מסוגלת להאמין,שסיימתי ללמוד.סיימתי י"ב.נכון,נשארו לי שתי בגרויות,אבל יום לימודים שלם?להיפגש עם הכיתה בבוקר?לא יקרה יותר...כולנו מתפזרים,לצבא או חופשות בחו"ל\אילת,לכל אחד יש משהו לעשות ורק אני עדיין לא מעכלת שזהו...סיימתי...

 

כולם אומרים שאנחנו נבין מאוחר יותר כמה אנחנו מתגעגעים,אבל זה לא נכון.אני מבינה כבר עכשיו שאני אתגעגע לבית הספר יותר מהכל.זו מסגרת,מסגרת נוחה,ולמרות שיש חוקים נוקשים שלרוב גם לא הגיוניים,זו עדיין מסגרת שהיה טוב להיות בה.הייתה לי מחנכת נפלאה,כיתה מדהימה,ואני אתגעגע מאוד.

 

היום האחרון היה קשה.התחלתי להתכונן יום לפני,הכנתי עוגה וכתבתי מכתב מרגש למחנכת,כי היא בנאדם מקסים וכי מגיע לה לדעת כמה היא נפלאה!

אז הגענו לבית הספר,וכמובן שאיך לא התחלנו את היום באיחור אופנתי של כולם..ראינו כמה קטעים מהמסיבת סיום והתפזרנו לכיתות לפרידה מהמחנכת..

קיבלנו ספרי מחזור,שהיו פצצות לגבותקול ,תעודה אחרונה שהייתה דווקא אחלה לגמרי!מרוצה מעצמי (: ,ואיך לא,מזכרת מהבית ספר-שובר לריקושט.חחחחחחח...

היה מוזר לחשוב שברגע שאני יוצאת מבית הספר-זהו,זה נגמר..אני יותר לא יכולה לאחר לשיעור או להביא פתק למורה,אין יותר להיכנס למשוב כדי לבדוק אם המורה שלחה הודעה,אין יותר חיסורים ואין יותר נאומים של המנהלת..אין יותר רעש בכיתה,אין יותר מורים שמתייאשים,אין יותר מגנים...אין יותר בצפר.

נורא מוזר להגיד את זה...אבל כאילו,ממש.אני ממש יכולה לראות את עצמי בראשון לספטמבר קמה בבוקר ומתחילה להתארגן לבצפר,ואז נזכרת שסיימתי כבר..

 

אבל,בנימה אולי קצת יותר אופטימית,לפחות הגיע החופש הגדול,או שאני צריכה לקרוא לו פשוט חופש?....כי זהו,זה החופש האחרון...אז מה התוכניות לחופש?

לעבוד.אני לא אוהבת בטלה כזאת לא מוגדרת.זה כיף מאוד לשבת ולא לעשות כלום ולנוח,אבל החיים לא מתנהלים ככה והגיע הזמן להתרגל לכך.אז אני אעבוד לתקופה מסויימת,וכנראה שאתנדב לצבא כי יש לי פרופיל 24 מסיבות רפואיות,אבל אני יכולה להתנדב למרות זאת אז צה"ל היר איי קום!אבל זה יקרה בעוד המון זמן כי ה18 שלי ממששששש ממששש רחוק באופק.מי אמר צעירה ולא קיבל....

אחרי הצבא,אני מניחה שאני אקח חופשה חלומית כזו,באנגליה או באיזה אי אקזוטי,קצת לשנות אווירה,ולשבור את הארנק..קריצה

ואחרי החופשה החלומית והמרוששת שלי,אני כנראה אתחיל ללמוד...עוד אין לי כיוון מוחלט,אבל אני חושבת לכיוון עיצוב פנים או לכיוון ההפוך לגמרי של עריכת דין....תמיד הייתי בנאדם שמתלבט בין שני דברים כל כך לא קשורים.אבל אמא אומרת שאני מיוחדת!קול

 

וכמו שאמרתי קודם,אני קיצונית,אז הנה קצה שונה לגמרי!!התחביב הכי מוצלח ומגניב שלי,עבודות ציפורניים סבבי

יש לי מבנה ציפורניים סבבה לגמרי.האורך של הציפורן עצמה,מה שנקרא NAIL BED,ארוך ורחב יחסית,וזה די נוח כעושים כל מיני ציורים וקישוטים!

האמת היא שהיא אפשר ממש להכניס לקטגוריה את הטעם שלי.אני אוהבת כל מיני עיצובים,מדברים עדינים ווינטג'יים ונשיים כאלה לכל מיני דברים גותיים ואפלים וגם דברים שכוללים צבעים שמזכירים יותר הפרשות חוץ גופניות.אני אוהבת את כל הצבעים וכל הצורות,אבל הדבר היחיד שאני לא אוהבת זה את כל העיצובי בנייה-אורך מוגזם,בנייה ואבנים.אני אוהבת הכל,בטוב טעם.אני אוהבת את הבנייה הטבעית,כשהאורך בגבולות הנורמלי והעיצוב לא צעקני מדי.

אז אחרי שהבהרנו את זה,הנה כמה דברים שעשיתי על הציפורניים שלי!!מצטערת על האיכות,אני מצלמת בד"כ במצלמה של המחשב הנייד שהיא לא בדיוק שיא האיכות קריצה

אני גם ארשום מתחת הסבר קצר ואם תרצו,בפוסט נפרד,אני אסביר ממש בפירוט איך עשיתי משהו מסויים קול

 


 

טוב,זה סתם ציור פשוט לגמרי,ציור של חיפושיות והשאר בסגול לילך במתכונת של אצבע כן ואצבע לא,נראה אולי מתוחכם אבל בתכלס לוקח עשרים דקות גג...

 

הציור הכי מושקע שלי!!האנגרי בירדס היפות שלי!! אני חייבת להודות שזה כן לקח זמן,חצי שעה לפחות...זה מתאים לסבלניות ויציבות,ובעיקרון לכאלה שגם זוכרות איך האנגרי בירדס נראות משעות של בהייה בהן כשאת בעצם אמורה ללמוד למבחן...

 

זה סתם משהו שעשיתי על הציפורניים של אמא שלי,מכאן השינוי בצורה ובאורך וגם באיכות הצילום חח....סתם פרחים צבעוניים על רקע ורוד!

 

 

שימו לב לפלסטרים של פו הדב...לגמרי גונבים את ההצגה...כן,אני נורא מגושמת,אז אני נפצעת המון....אבל לפחות הפלסטר חמוד!!

זה סתם ציור אביבי כזה,חרציות על רקע בג',גם זה נראה מתוחכם כשבעיקרון זה סופר דופר קל!!אני אוהבת את הציורים הפשוטים שנראים מסובכים כמו שבטח שמתן לב קריצה

 

זהו לבינתיים,יש עוד אבל זה במחשב השני...אני אוהבת לנסות דברים חדשים ולהתנסות עם צבעים,ואני מאוד מאוד אוהבת לקים וכל השטויות האלה...יש לי שני ארגזים מפוצצים בלקים בכל גווני הקשת בערך,כל צבע מרקם וחברה שאפשר לחשוב עליה!!זו התמכרות קשה...

אז אם אתן רוצות איזה פוסט הסבר מסויים על לק כלשהו,אני יותר ממוכנה לנסות,ואם תרצו הסבר על אחת מהתמונות כאן בפוסט נפרד-גם זה יתקבל בברכה!!

 

וזהו לבינתיים!! 

XOXO,בר,מסיימת בצפר טרייה לחלוטין שעדיין לא מעכלת!

נכתב על ידי Black Honey , 21/6/2012 22:58  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Black Honey

מין: נקבה




336
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack Honey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black Honey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)