לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגים על איפור ודגיגים


איפור ושעת סיפור (: הגיגים על חיי,על צבעים,ריחות וטעמים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

באסה באסה באסה... || טיפוח!!הוריי!!


טוב בננות ובננים.קרה אסון.הלפטופ היקר שלי עם כל חיי עליו ועם כל התמונות מהפוסט המושקע שלי עליו,נהרס ):::: כרגע הוא בתיקון ואני מחזיקה אצבעות ומקווה לטוב שאולי יצליחו להציל אותו ואת הזיכרון שעליו.ואם לא......לעזאזל ):

אז במקום הפוסט הסופר המושקע שתכננתי,עקב חוסר אמצעים ועקב זה שאני מקלידה לכן את הפוסט מהמחשב של ההורים.....החלטתי לעשות פוסט קצת שונה.כןכן כמובן שהוא קשור לטיפוח ויופי וכל זה.אבל גם קצת אלי!מי אמר נרקסיזם ולא קיבל קול

 

טוב,אז אני אספר לכן כאן על עצמי,על המוצרים והחברות האהובות עלי,ועל שגרת הטיפוח שלי.יאי!!

קוראים לי בר,אני עוד מעט בת 18,ואני מהדרום.כלומר,אם אצלכם חם אז כאן יותר.כלומר-לא מקום ידידותי לעור המעורב שלי שבקיץ הופך לשומני.

בגלל שאני נורא נורא בהירת עור אני ממש חייבת לשמור על העור שלי אקסטרה,כי אני יותר חשופה לנזקי השמש וכל פגם קטן בולט עלי פי אלפי מונים.

ובכל זאת,מלבד קריזות הורמונליות של העור שלי,התברכתי בעור רגוע יחסית,שמלבד דימיון לכדור דיסקו בימי שמש חמים אין לי שום טענות אליו.אבל כשאני כן סובלת מהתקפות כאלה או אחרות,הנה מה שאני אוהבת לעשות!

 

קודם כל,מטלית לחה.אני יודעת שיש כאלה שיגידו שמטליות לחות הן האויב אבל אני מכורה.קמה בבוקר,מנקה את הפנים עם מטלית לחה.מורידה איפור,עם מטלית לחה.באמצע היום כשחם והפנים מבריקות-ניחשתן נכון,מטלית לחה.אבל תזכרו שמטלית לחה מכילה חומרים שלבדם לא יגנו על העור שלכן ולא ינקו,לכן צריך מוצרי טיפוח ייעודיים!

 

אני משתמשת נאמנה של מי פנים.אני אוהבת את תחושת הרעננות שהם מעניקים ואת הניקיון האקסטרה שלהם,ולפעמים כשאין לי כוח להוריד איפור עם סבון וכל הטררם,אני אשתמש בג'ל מיוחד (עליו אפרט בהמשך) ובמי פנים שלי!

עברתי תלאות רבות עד שמצאתי את מי הפנים האהובים עלי,וכרגע יש שניים בקטגוריה.הראשון,והיותר נגיש,הוא...הם....מי הפנים של קליניק מסדרת שלושת השלבים!אני אוהבת אותם כי הם מחולקים לארבע קטגוריות,גם בסבון ובקרם.החל מ1-העור הכי יבש ל4-העור הכי שומני.אני משתמשת בסוג השלישי,כי יש לי עור שומני אומנם אבל אני לא רוצה לייבש אותו וזה מתאים לי בול.בנוסף,העור שלי רגיש,וקליניק לא משתמשים בחומרי ריח ובישום והכל נבחן מאה אחוז נגד אלרגיה.מתאים לי בול!

 

השני,שקצת פחות נגיש וקצת יותר יקר אבל אני חייבת לציין שכל כך שווה את זה מבחינתי,הם מי פנים של דקלאור.דקלאור הוא מותג טיפוח צרפתי שנחשב ליוקרתי יחסי.הייחוד שלו הוא שהוא מתבסס על עקרונות הארומותרפיה,לכן אפשר לשים לב במוצרים שלהם שיש ניחוח עדין ארומותרפי שכזה.

המי פנים שלהם מריחים נפלא,עדינים ברמות,ובכל זאת מנקים לגמרי,והבקבוק מכיל כמות נכבדת מאוד של מוצר- 400 מ"ל!!

המי פנים שאני משתמשת בהם מיועדים לעור שמן,וכמובן שיש גם לעור רגיל או יבש.המי פנים שלי הם מאטיפיינג-כלומר שלאחר השימוש,הפנים יקבלו מראה מט.אני אוהבת במיוחד את תחושת הלחות שהם מעניקים לאחר שימוש.

מי הפנים הם מסדרת ארומה קלינז-AROMA CLEANSE,וינקו עור שומני או מעורב,כלומר בדיוק אני!

אני ממליצה בחום על מי הפנים ולמען האמת גם על מוצרים אחרים של דקלאור,עליהם אני אפרט בהמשך.המחירים יקרים אך תמיד ניתן למצוא מבצע.ניתן להשיג במשביר,או ברשתות הפארם.

 

ועכשיו,למשהו שאני מקווה שהצליח לסקרן אתכן-הג'ל המיוחד!טה טה טם........

טוב,גם הוא של דקלאור,כמובן איך לא...חח.....וגם הוא מסדרת ארומה קלניז.מדובר בג'ל מעט נוזלי,שאפשר להספיג בצמר גפן ולהשתמש כמו מי פנים,או להשתמש בו כמו סבון אבל להסרת האיפור כמובן,כי מה שהגל עושה זה פשוט מסיר את האיפור,את כל כולו,גם מהפנים,שזה מה שהכי מצא חן בעיני כי אני חושבת שגם לפנים מגיעה תשומת ♥ ולא רק לעיניים!וג'ל מסיר בעדינות גם איפור מהעיניים,בקלות יתרה אני חייבת לציין...הוא לא שורף ולא מגרה,הוא עדין וכמו כל המוצרים של דקלאור,מאופיין בניחוח ארומתי נעים נעים.לוקח מעט זמן להתרגל למרקם שלו ולתחושה שלו,אבל ברגע שמתרגלים...ממש מתמכרים!!

 

אם יוצא לי במקרה איזה פצעון סורר,כמובן שאני לא אתן לו לפתח תקוות ולהישאר להמון זמן...אז מה עושים?קודם כל,מסכה מנקה ומטהרת שאתן סומכות עליה.במקרה שלי,מדובר במסיכת החימר של ג'ייד,מסיכה מעולה עם ריח מרענן ותחושה קרירה ונעימה.משאירים לכמה זמן שמתאים לכן,ומסירים באמצעות מים סבון.ואחר כך מי פנים כמובן...

אני גם מאוד אוהבת את המסיכות של ניטרוג'ינה.כל המסיכות שלהם.באמת שאי אפשר לטעות איתם.הם מעולים וגם הסבונים שלהם מעולים,וגם הקרמים שלהם מעולים,בין אם אלו הקרמים לגוף ובין אם אלו הקרמים לפנים.מעולים מעולים מעולים!!וממש ממש לא יקרים,במיוחד אם מוצאים מבצע!וכאלו תמיד יש..

 

אם אנחנו בבוקר,אז אחרי כל הטררם הזה אני אשים את הקרם לחות שלי (פיור פוקוס של לנקום,קרם מיוחד לעור שומני שמעניק אפקט מאט ותחושה מתוחה גם,אני ממש ממש אוהבת אותו.גם ג'ייד מייצרים קרם פנים מעולה ממש לעור שומני.האמת שסדרות הטיפוח של ג'ייד נפלאות בכלל...),אם אני ממש בבעיה אז אני אשים קצת קונסילר ופודרה ואמשיך ליום שלי.

אבל אם אנחנו בלילה,ואפשר להתנקם בפצעון הנדחף בלי רחמים,אז ההמלצה שלי,וזה משהו שגיליתי לא מזמן וזה מחולל פשוט פלאים,וזה גם זול ולא כימי וטבעי ופשוט מעולה..

שמן עץ התה!

מדובר בשמן עם תכונות אנטי בקטריאליות חזקות מאוד,שלמרות היותו שמן,הוא ממש לא כזה.הוא נספג לעור ולא עושה אותו שומני בכלל,תסמכו עלי-מילה של כדור דיסקו....

יש לו ריח די דומיננטי אבל מתרגלים לזה,והוא מייבש את הפצעונים כל כך טוב שכבר למחרת בבוקר תבחינו בהבדל.אני קונה את זה בבקבוקון קטן,ובעזרת קיסם אוזניים אני מספיגה את השמן ומורחת רק על האזורים הבעייתיים בלבד!!ראו הוזהרתן,זה מייבש,אז לא למרוח סתם "לכל מקרה"...

 

אז אחרי שעברנו על שגרת הטיפוח שלי,נסיים בכמה טיפים......

-לא ללכת לישון עם איפור אף פעם.זה לא בריא,זה סותם את הנקבוביות,ואם אפשר אז בכלל להמעיט באיפור ככל האפשר.אנחנו יפות עם כמה שפחות!! חיבוק של הסוררת

 

-לחות לחות לחות!!!גם עור שומני זקוק ללחות,אבל ללחות שמתאימה לו,ועור יבש זקוק ללחות פי כמה.כולנו זקוקים ללחות,אבל כזו שתתאים לנו.אחרת העור ייראה עייף וחסר זוהר,ואפילו זקן.אז לחות וכמה שיותר!!

 

-איך לא...מים.אני יודעת שכולן אומרות את זה וכבר נמאס לשמוע,אבל אין מה לעשות,זה נכון.מים זה בריא,והעור שלנו אוהב מים.אני מישהי שיש לה שפתיים די מלאות,שאני מרוצה מהן מאוד,אבל הן יבשות המון בגלל הגודל שלהן.כשאני שותה הרבה מים,השפתיים שלי מגיבות בהתאם ונראות יותר מלאות,יותר לחותיות (הרגע המצאתי מילה...אני חושבת),ובכלל יותר טוב.והפנים?זוהרות,בריאות,ונעימות למגע.אז אל תמעיטו בערכם של המים!!

 

-השמש היא אחלה,אבל היא תתקע לכן סרטן העור בשניה שתפנו לה את הגב.במיוחד בישראל,עם השמש הקופחת,חשוב להקפיד על קרם הגנה לפנים ולגוף.יש לדוקטור פישר אחד מעולה לעור הפנים שנטול שומן לגמרי,ואני ממש אוהבת אותו.הואלא משאיר לבן ולא כלום,ונורא קל להשתמש בו.לגוף יש כל מיני הגנות בדוגמת ספריי,שזה פשוט הכי נוח.אני משתמשת כרגע בספריי שקוף של ללין עם 30SPF שעובד לי יופי ויש לו ריח קיצי וממכר.אז אפשר להגן על עצמכן בסטייל!וכן בנות,אפשר להשתזף גם עם קרם הגנה.זה שאני חיוורת זו כבר בחירה אישית.... קריצה

 

-תנקו את הפנים שלכן מתלאות היום.בלי קשר לאיפור.גם אם תצאו מהבית ללא איפור בכלל,וגם אם בכלל לא תצאו מהבית,העור שלכן עדיין יספוג את האוויר הלא כל כך נקי שלנו.ואת כל המזהמים שבו.תנו לעור לנשום,תנקו אותו,בחייכן! מוציא לשון

 

זהו.כאן תם ונשלם הפוסט החופר ביותר שלי!אני מקווה שעזרתי,וכמובן שאתן בכלל לא צריכות להשתמש במה שאני משתמשת,שיהיה ברור לכן!!!הדרך הכי טובה היא לנסות ולטעות,עד שמגיעים אל מוצר הזהב שמתאים לכן!!

מקווה שנהנתן,מקווה שתהיה לכן חופשה מדהימה עם מלא חוויות ועם עור מדהים,שכולכן תהיו פוטוגניות ומהממות!ומי ייתן והמחשבים של כולכן לא ישבקו חיים.

XOXO,בר!!

נכתב על ידי Black Honey , 31/7/2012 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Black Honey

מין: נקבה




336
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack Honey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black Honey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)