לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

choose the day


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

דילמה


הייתי אתמול במסיבת יומולדת של ידיד. רקדתי עם חברתי מול היוטיוב, פלרטטתי עם בחורים נבחרים, שתיתי הרבה יותר מידי. כל כך הרבה אלכוהול בדם שאני לא מצליחה לחזור לישון אחרי 4 שעות. בכל אופן, היה כיף מאוד. אותו ידיד די עושה לי את זה, אולי בגלל שהוא לא פחות דלוק עלי. הוא ממש חנון מקסים כמו שאני אוהבת. התחבקנו מלא, תוך כדי שהוא מלווה אותי ואת חברתי לאיזור הפח בחוץ, ששם דחפנו אצבע והקאנו את הכל. הייתה זו חוויה מקרבת. אני לא יודעת מה אעשה עם כל ההידלקויות האלה. משהו לא עובד עם ק', אבל לא מספיק מקולקל כדי שאזרוק את הכל לפח. מצד שני- בחורים כאלה כידיד לא ישארו פנויים להרבה זמן, ואני כבר יודעת שאני לא אתחתן עם ק'...

בעיה.

עכשיו, כשאני כוסית זה עוד יותר בעייתי, כשכל עלמי החמד האלה מתחילים איתי ורוצים להקים איתי בית חם בישראל. מה אעשה עם כל המבחר הזה, אה? יש לי חבר שלעולם לא יספק אותי אינטלקטואלית, אבל הוא נותן לי אינסוף חום, אהבה וסקס טוב. הוא משתנה רק בשבילי. ויחד עם זאת, השינוי הוא זמני, איני טיפשה. ברגע שמתמסדים חוזרים אל חומר הגלם, ואנחנו לא מתאימים. איך ומתי אני אמורה לחתוך?

נכתב על ידי קהלת , 17/8/2012 08:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  קהלת

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקהלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קהלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)