לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

choose the day


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

שיחה ביני לבין עצמי


נגמר לי התאבון.

לחוצה מהפסיכומטרי. עוד שבוע. לא מרגישה שאני ברמה שרציתי. כנראה אעשה עוד אחד.

-זה כזה נורא?

לא כזה נורא, רוב החבר'ה שהתקבלו לרפואה עשו 3 פסיכומטרים בממוצע.

-את לא טובה יותר מהם.

אני יודעת, ועדיין קיוויתי שיקרה לי נס.

-כן, אבל זה נראה כאילו בשלושת הימים האחרונים את מחכה שהוא יגיע מהשמיים. איפה כל האנרגיה?? יש לך עוד דברים לעבוד עליהם. פרקטיס מייקס פרפקט.

טוב, אני אכין למחר לו"ז עבודה למרות שערב חג ואני עובדת בבוקר...

-איך את עובדת בבוקר אם אמרת שתפחיתי במשמרות לקראת הבחינה? מה יש לך.??

תראי, לא נעים לי להשאיר אותם ככה בלי עזרה. הם באו לקראתי מעל ומעבר בכל המבחנים. אז הנה, מחר משמרת אחרונה עד אחרי הפסיכו.

-ומה תעשי אחרי הפסיכו?

אוחח... אני הולכת לשבת על הים, יום שלם, לעשן ירוק ולהנות עם חברות. אולי גם עם ק'.

-תגידי, איך בדיוק את מתכוונת להפרד ממנו עם העובדה שאת מעוניינת להנות איתו עוד אחרי זה?

אני לא יודעת. בחיי שאני אוהבת אותו. אני בוכה כל כך הרבה מכל העניין הזה, ומאידך, מחפשת הצלה אצל כל בחור אחר שהוא לא ק'. כולם טובים יותר ממנו, עכשיו, אבל אף אחד לא בלבי כמוהו.

מה אני יכולה לעשות. אנחנו לא מתאימים, לא נהיה מתאימים אף פעם. בשביל מה למשוך את הזמן, אנחנו לא נתחתן.

-טוב, תראי, יש כמה שמחכים לך בתור אחרי כל זה: הסטאז'ר, א', י', וכל אלה שמריירים עלייך בחבורות שלך.. לא חסר.

כן, אבל אף אחד מהם לא הוא. אני כל כך עצובה.

רזיתי בימים האחרונים. מתקשה לאכול.

-שמעי, גם זה דבר טוב... עוד 4.5 קילו למשקל שלפני הצבא.

כן, זה טוב. אבל אני אוהבת לאכול. קשה לי כשאין לי את החשק הזה. זה מוריד משמחת החיים שלי.

-טוב, אל תדאגי. לצערך התאבון שלך נוטה לחזור מהר

יאלה שתקי כבר

-ככה אני אוהבת אותך :)

גם אני אוהבת אותך. שמעי, אנחנו נהיה בסדר. מחר נלמד קצת פה ושם, נעשה לו"ז מסודר לשבוע האחרון, ניתן מה שאנחנו יכולות, ואחרי כל הסאגה הזו נוכל לטפל בעניין ק' ובעניין השאר. אין זמן להיות עצובות. יאלה, מילים לעת לילה?

נכתב על ידי קהלת , 15/9/2012 22:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  קהלת

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקהלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קהלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)