לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trying to get through this alive ..


Music is the only love that will never let you down.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

היגיון נשי XD


 


 


*תמיד מתרגשות שמזמינים אותן לדייט , לא משנה אם הן בקטע של אותו הבחור :x

*מפנטזות על אותם גברים שמתייחסים אלינו כמו אל זבל אנושי או שאפילו לא מודעים לקיומן ,
  ואת אלו שאוהבים ומעריכים אותן הן דוחות ומתייגות כידיד הכי טוב .

*קונות ג'ינס , ורק כשהן מגיעות הביתה נזכרות לבדוק ולשאול את כל העולם אם הוא עושה להן תחתXD

*ימצאו משהו רע בכל מחמאה שגבר נותן להן
  "אוי מאמי רזית" "אז אתה אומר שהייתי שמנע ?!? " *וזו רק דוגמא אחת מיני רבות :X*

*ינסו 10 אאוטפיטים שונים , ובסוף יבחרו בראשון שהן ניסו XD

*יסתכלו על ארון מפוצץ בבגדים ועדיין יתלוננו שאין להן מה ללבוש חחח

*החדר שלהן יהיה הכי מבולגן שיש , אבל עדיין ידעו איפה כל דבר נמצא OO


*כל עוד לא תרצה אותן, ותתייחס אליהן כמו אל כלב הן ירצו אותך, בשניה שתרצה אותן אפילו קצת, לא תעניין להן את התחת.


*יקחו 2 חולצות, ויתנו לך לבחור. הבעיה היא, שעד שלא תבחר את מה שהן רוצות שתבחר, הן לא ירגעו

 

 *אין להן שום בעיה להסתובב בביקני לעיני כולם , אבל חזיה ותחתונים לאא , כי זה מאוד שונהXD

 

 *יתלשו ויזרקו עמוד שלם שהן כתבו רק כי אות אחת לא יצאה יפה וזה בעט -_-

 *תמיד יהיו הכי ביצ'יות דווקא אל זה שהן הכי רוצות XD

 

*יעמידו פנים שלא איכפת להן מכל המחוות הקטנות והמחמאות כשבתוך תוכן הן נמסות :)

 

*תמיד ירצו להתחלק חצי חצי בחשבון בדייט הראשון , אבל הוא יסכים הוא יכול לשכוח מדייט שני XD

 

* הן חיות במשחק ההפכים:

 את בסדר? כן (= לא)
 אני מתעקשת (= חסר אם אתה לא מתעקש יותר)


*הן שואלות שאלות למרות שהן כבר יודעות את התשובה , הן סתם בוחנות אתכם אז תזהרו ;)

 

*הן שואלות לדעתך רק לשם הנימוס , המילה האחרונה במילא תהיה שלה
  "אתה רוצה? מעולה, אתה לא רוצה? תרצה בכל זאת!"

*הן לא אוהבות להתנשק בפומבי, אבל ללבוש מכנס דפוקאותי כשהחריץ בחוץ זה       בסדר

 

*הן אפעם לא ידברו ברור רק בסימנים

 "קר לי " = חבק אותי

 מבט עלהשפתיים= נשק אותי

 משחקות עם הידיים= תחזיק לי את היד

 

*יש להן שאלות , שלא משנה מה תענה עליהן תצא לא טוב XD

 "השמנתי ? " "לא" שקרן!".."אז השמנתי?" "כן" *עוזבת את החדר בבכי* ><"


*הן בעצמןאף פעם לא יודעות מה הן רוצות אבל מצפות ממך לדעת :X

 

*מחפשות כפל משמעויות בכל דבר אפשרי

 " אומייגד הוא לא שלח לי סמיילי , הוא לא אוהב אותי יותר :( " ..


 


 

 

כן , נשים הן מתוסבכות וקשה להבין אותנו , מחצית מהזמן אנחנו לא מבינות אחת את השניה XD

  ממ ובדוק יש לנו עוד מלא מוזרויות , לכן ההמשך יבוא :)


 


 


 






 


 


 


 

נכתב על ידי , 9/9/2012 13:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBy My Own אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על By My Own ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)