לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trying to get through this alive ..


Music is the only love that will never let you down.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

הגבר האידיאלי *פוסט מתקן * ^^"


 

טוב אז בגלל התגובות שקיבלתי מחברות שלי על הפוסט 'הגבר האידיאלי'

החלטתי לכתוב פוסט חדש על מנת לתקן את הרושם השיטחי שיצרתי ><

כי באמת שחיצוניות זה לא הדבר שהכי חשוב לי , לא אגיד שזה לא תורם כי זו

תהיה צביעות , אבל זה לא הגורם המכריע אצלי בהחלטה אם לצאת או לא לצאת עם מישהו ^^

 

אז נתחיל :

 

1. אינטיליגנטי - אני צריכה מישהו שאני אוכל לנהל איתו דיון רציני על כל נושא שיעלה ,

  ושיהיה גם פתוח לרעיונות שלי וינסה להקשיב ולהבין את הדיעות שלי גם אם הוא בעצמו לא חושב ככה

  ושלא יהיה מקובע אך ורק ברעיונות שלו .

 

2.כנות - שתמיד יהיה כן איתי בנוגע להכול . לא רוצה להיות עם מישהו ולהגיע למצב שאני

  מפקפקת בכל מילה שיוצאת לו מהפה .

 

3.מישהו שאני ארגיש בנוח איתו , שאני לא ארגיש שאני צריכה להתבייש בעצמי ואני אוכל לדבר

  איתו על הכל תמיד מבלי לחשוש מתגובה . שפשוט יקבל אותי כמו שאני מבלי לרצות לשנות

  כל דבר אצלי . שיאהב אותי בגלל המגרעות שלי ולא למרות המגרעות שלי .

 

4.אמון - שיסמוך עליי , ושגם אני אוכל לסמוך עליו , כי בלי אמון אין שום טעם לקשר .

 

5.שיהיה רומנטי , אבל לא קיטשי מידי . רומנטי זה לא להיות דבוקים כל הזמן . רומנטי זה

  גם לא שיקנה לי מתנות גרנדיוזיות כל שבוע , אלא שמידי פעם פתק קטן שיכתוב בו משו רציני , משמעותי

  שישים לב לפרטים הקטנים , פרח מידי פעם גם לא מזיק ^^

 

6.שיהיה אמיתי , זאת אומרת שלא יעמיד פנים שהוא משהו שהוא לא , זה לא מוסיף כלום , ההפך זה אומר

  שהוא מתבייש בעצמו , או שיותר גרוע לא נוח לו איתצי והוא לא סומך עליי .

 

7. שכשנצא עם חברים שפתאום לא יהיה מישהו אחר רק כי אנחנו איתם .

 

8.מצחיק - מישהו שלא משנה מה תמיד יוכל להעלות לי את החיוך בחזרה על הפנים.

  ושכמובן יהיה לו חוש הומור בריא ולא ייעלב מכל הקנטה או הערה צינית , כי בסופו של דבר

  ממני , זה בא מאהבה ♥

 

9.שיהיה ספונטני ולא כבול לשגרה , כי אם יש משהו שהורג ושוחק קשר זו השגרה .

 

10. והכי חשוב שיגרום לי לפרפרים בבטן , שאני לא אוכל להפסיק לחשוב עליו או על משהו

   שהוא אמר לי *במובן החיובי והלא כועס כמובן* , ושאני אצפה בקוצר רוח לרגע שבו אני אשוב לראות

   אותו , לחבק אותו , לנשק אותו .. מאוהב

 




 

 




נכתב על ידי , 2/10/2012 13:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBy My Own אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על By My Own ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)