לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trying to get through this alive ..


Music is the only love that will never let you down.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

מה עובר עליי ?!


 

הגעתי למצב שבו לא איכפת לי מכלום , מאף אחד , אפילו לא מעצמי .

אני מרגישה כלכך ריקה .

אין לי חשק לשום דבר , פשוט לקבור את הראש שלי בכרית ולבכות עד שאירדם

ולא להתעורר יותר .

אין לי כח לדבר עם אף אחד .

כל דבר קטן מעצבן אותי .

מצד אחד אני לא רוצה לדבר ולהיות בקשר עם אף אחד , אבל מצד שני אני שונאת את תחושת

הבדידות הזו .

אני שונאת כל רגע שאני בבית הזה , אני פשוט רוצה לעוף מכאן !

הבעיה היא שאני אוכל לצאת מכאן רק עם תום שנת הלימודים וזה עוד הרבה הזמן .. יותר מידי זמן .

בכל פעם שהייתי רוצה להירגע המשפט "רק עוד קצת , עוד קצת וזה נגמר " היה מהדהד לי בראש ,

עכשיו אפילו זה כבר לא עוזר .

יש בי כזו תחושת ייאוש שאני אפילו לא יכולה להסביר , אפילו לא לחברה הכי טובה שלי .. 

צ'ופ , אני יודעת שאת תראי את זה בסופו של דבר אז רק שתדעי שאני ממש מצטערת שאני כזו זונה

בזמן האחרון . את מבקשת ממני הסברים , סיבות למה אני ככה , אבל אני באמת לא יודעת .

זה נראה שזה התחיל רק עכשיו , אבל בתוך תוכי אני יודעת שהתחושה הזו אף פעם לא עזבה אותי ,

היא תמיד הייתה שם .

לפעמים בשיחות אקראיות שלי על הלימודים עם חברים אז אני תמיד אומרת ' כ"כ באלי שזה ייגמר כבר ! "

ואני לא כלכך בטוחה שאני מתכוונת רק ללימודים ..

הדבר היחידי שמסיח את דעתי מהמחשבות האלו זה היצאות בערב עם החברים היחידים שיש לי בערך בזמן האחרון ..

נכון , אני יודעת שזה קצת סותר את מה שאמרתי לגבי זה שאין לי כח לדבר עם אף אחד , אנחנו לא באמת מדברים

על דברים רציניים , לפעמים אנחנו בכלל לא מדברים .. פשוט העובדה שאני לא לבד היא מה שבערך משפרת את

המצב שלי . 

 

 


נכתב על ידי , 6/10/2012 13:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBy My Own אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על By My Own ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)