לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trying to get through this alive ..


Music is the only love that will never let you down.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

ממשיכה לחכות ..


מרגישה חנוקה .. לא יכולה להיות כאן יותר .

הצעקות .. הטענות .. מבט האכזבה ..

אני שותקת .. לא מוציאה מילה.

רק מרכינה את הראש ומחכה שייגמר .

 

"יבוא יום ותצחקי על זה " אומרים לי , והשאלה היחידה שלי היא מתי ?

מתי זה יקרה ? מתי הצחוק יחליף את הדמעות ? את תחושת חוסר האונים הזו ?

 

עם הזמן למדתי להתעלם .. הצעקות הפכו לרעש מבחינתי

אני שמה אוזניות ושוקעת במוזיקה שממלאת את אוזניי ..

אבל המבט הזה ..

אותו המבט מלא האכזבה .. ממנו אני לא יכולה להתחמק

לא משנה מה אני עושה הוא לא נעלם

המבט הזה תמיד שם ..

 

פותחת בקבוק ושותה .. שותה עד שהמבט הזה מפסיק למלא לי את הראש

הבקבוק הסתיים .. אינלי צורך בעוד אחד כי אני יודעת שעוד מעט זה יגיע ..

והנה זה קורה .. חוסר תחושה מוחלט וחשיכה ממלאים אותי

הדברים הכי מופלאים שאובדן ההכרה מביא איתו ..

למה זה לא יכול להיות ככה תמיד ?

 

בוקר .. קמים לאותה השגרה .. שום דבר לא השתנה

ואני ממשיכה לחכות .. מחכה ליום בו הצחוק יחליף את אותן הרגשות ..

 

נכתב על ידי , 6/6/2012 19:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBy My Own אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על By My Own ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)