לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anime Icon


בלוג כפתורים של אנימות. D:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

פוסט אחרון (אחרי כמעט 5 שנים)


לא הייתי פה שנים. וואי.

אני זוכרת כשעוד הייתי ילדה קטנה בת 12 ופתחתי את הבלוג הזה כי היה טרנד בטיפו לפתוח בלוגים בישרא... אחח.

אני גם זוכרת כשהייתי רק בת 9 ופתחתי את עיר וירטואלית תות בננה, הבלוג הראשון שלי בישרא. כשעוד הייתי אובססיבית לווינקס, כשעוד הייתי קטנה וחמודה ותמימה.

אין לי מה להגיד.

אני אתגעגע.

תודה רבה רבה לכולכם שתמכו בי ועזרו לי להגיע לאיפה שאני היום (אגב, כן, חזר לי הפוטושופ חח).

אם מישהו עוד זוכר אותי, אני אשמח לשמור על קשר (:

 

[email protected]

 

תוכלו גם למצוא אותי במלודיז (עדיין בשלבי בנייה, אבל נתתי לכם קישור לפורום):

http://www.2all.co.il/web/Sites13/Melodys/

 

אוהבת תמיד,

ליאור

נכתב על ידי , 29/12/2017 16:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור צ'אן~3: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור צ'אן~3: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)