לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 11

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

פוסט המאה פוסט פרידה


100   

  

נראה שלציבור הקוראים כאן כבר נמאס מאקטואליה. האמת שגם לי לאחר שזה מה שאני רואה ביום אחד בעיתון:

 











 

הפכנו למדינת פשע. מדינה בלי מוסר ומצפון. מדינה גזענית. מדינה של עובדי אלילים ובאבות. חברה מושחתת. חברה מתפוררת. בכאב אני אומר: בל נתפלא אם המדינה תתפוצץ לנו בפרצוף. והאויב העומד בשער הוא בראש ובראשונה אנחנו עצמנו.

ובעת כתיבת פוסט המאה הזה - מאה זה מספר יפה לחשבון נפש - אני שואל מה מועילה התקשורת בכלל ובוודאי מה תורם בלוג זה בפרט.

 

לקראת פוסט המאה בבלוג הבטתי בסטטיסטיקה החיוורת -  כ- 80 צפיות בממוצע לפוסט. למרות שמערכת ישראבלוג ועמותת ישראבלוג בחרו במספר פוסטים כאן למומלצים או בבלוגים אורחים בחדשות עמותת ישראבלוג - נראה שהבלוג הולך ומאבד עניין. מספר המבקרים והמגיבים כאן הולך ופוחת. הפוסט האחרון כאן "רפואה בתת תזונה" עדיין ממתין לאישור  כפוסט בנושא החם העכשווי "קריסת הדסה". כבר באמת לא משנה. נראה שהבלוג מיצה את עצמו.

 

אז בפוסט המאה זה אפרד כאן מכם  - הקוראים הנאמנים שנותרו. תודה גדולה לכולכם שקראתם הגבתם והמלצתם.

 

 

!Its time to say goodbye

 

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 18/2/2014 21:02  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-22/2/2014 15:21
 



רפואה בתת תזונה


99

 

בחודש החגים השנה אושפזתי לדאבוני בבית חולים הדסה. אם לסכם, האישפוז דמה ללינה בבית מלון חמישה כוכבים עם ציוד שני כוכבים ושירות של כוכב אחד בקושי. בחדר - מיטה חשמלית נשלטת בשלט, ארון בגדים עם כספת, מסך טלוויזיה אישי בכבלים, ספה נפתחת למיטה כפולה לאורחים, חדר שירותים אישי מפואר, תמונות ותאורה אולטרה מודרנית.

 

אבל בבית המלון הזה חסרות חדרניות. סדינים ומגבות - במשורה. אח אחד בלבד במחלקה למשמרת לילה. חולים חוזרים ומצלצלים כל הזמן בפעמון. פקידה חוזרת ואומרת באינטרקום - כבר מגיעים ומנתקת את הפעמון. לפעמים לילה שלם עובר ולא מגיעים. חולים משתינים ומחרבנים במיטה, כי כמה שעות כבר אפשר להתאפק. ואני שצריך לקבל אנטיביוטיקה בוריד ובפה שלוש פעמים ביום - אם  לא מנדנד, שוכחים לפעמים לתת. לפעמים טוענים שקיבלתי כבר כאילו הייתי חסר הכרה או חולה אלצהיימר. והצוות עייף, עיניים כבויות. החודש חגים והם קיבלו רק חצי משכורת. מנהל המחלקה מקבל פעם בשבוע במרפאת קופת חולים - להשלמת הכנסה. סניטר מוריד אותי לרנטגן לצילום עם המיטה ועוזב. ואני מחכה במסדרון שכוח אל ארבעים דקות עד שמישהו מועיל בטובו לקבל אותי.  ואז המנתח מגיע בכבודו ובעצמו בהול וקצר נשימה לברר מדוע אני עדיין לא בחדר ניתוח. לניתוח הדחוף חיכיתי 36 שעות בצום. ועכשיו הרופא המנתח מלווה את המיטה בעצמו עם סרט צילום בידו השניה אל חדר הניתוח.

 

***

הדסה נמצאת בימים אלו במרכז החדשות. חובות של מיליארד ורבע. העובדים לא קיבלו החודש משכורת. בית החולים (סניף עין כרם וסניף הר הצופים) - המרכזי והגדול בעיר בסכנת סגירה, קרוב להכרזת חדלות פירעון. המנכ"ל לשעבר של בית החולים המצליח הזה קודם למשרת מנכ"ל ביטוח לאומי דהיום ( לפרטים כאן ). 

 

לרגע מודיעים בתקשורת שנפטרה הבעייה - הממשלה תזרים מחצית מהגרעון תמורת נדל"ן והתייעלות. ומה עם הריבית וההצמדה למחצית השניה? והתייעלות מצריכה כמובן פיטורים נרחבים. אז מה, יהיה רק חצי אח ללילה? יפטרו את הפקידה מהאינטרקום? מגבת אחת לארבעה ימים? וההתיעלות מצריכה כמובן גם הורדה בגובה משכורתם של העובדים (אחרי שכבר הסכימו פעמיים בעשור האחרון להורדה משמעותית). ומשרד הבריאות מצפה שהצוות יעבוד כפליים תמורת קיצוץ המשכורת? ומדוע לא גם זו של מנכ"ל הדסה? ומדוע גם לא גם של מנכ"ל משרד הבריאות, ושרת הבריאות ושר האוצר?

 

ולאחר רגע, בתקשורת מודיעים שאם הצוות הרפואי לא יקבל את משכורתו, יצאו לשביתה החל מתחילת השבוע הבא. וההסתדרות הרפואית כבר הודיעה על הצטרפות כל בתי החולים לעיצומים של שעתיים כהזדהות עם בית החולים הדסה. יודעים מדוע? כי כל בתי החולים וקופות החולים בגרעונות של מיליארדים ועוד מעט תתפוצץ הבועה של הרפואה הציבורית בפרצוף של כולנו. כי מזה שנים שמשרד הבריאות מזין את מערכות הבריאות - ביחס של שקל עבור כל חמישה חסרים. אז פלא שהילד בתת-תזונה?

 

ובמקום עיצומים לכולנו, יש לי רעיון לכל בתי החולים. מתחילת השבוע שיתחילו פעם אחת בעיצומים על מי שצריך - על ראש ממשלה, שרים וחברי כנסת שחשים ברע ומאושפזים לבדיקות. שיחכו הם חצי לילה לסיר ושהפקידה תודיע להם באינטרקום "עוד מעט מגיעים". 

 

ועוד רעיון יש לי לשר האוצר. את הכסף שהוא עומד לחסוך ממשתמטי השירות , שיזרים לבית חולים הדסה שמטפל בחרדים. טיפול שיניים חינם כבר יש לילדים שלהם.

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 7/2/2014 18:23   בקטגוריות בית חולים הדסה, משבר כלכלי, מערכת הבריאות, משרד הבריאות, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: קריסת הדסה
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-10/2/2014 02:50
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)