לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

משטרת האינקויזיציה


 

2

 

שלילישלילי   משטרת האינקויזיציה

 

בלי קשר לדעתי (שצריך לעצור את הכניסה המטורפת הזו של מסתננים שאינם פליטים), משטרת האינקויזיציה החלה לעצור אזרחים דרום סודאנים וחוף השנהב, בדרך לסילוקם מהארץ. מוניקה פאולו בון מספרת לכתב ישראל היום: " הם דפקו לי על הדלת בשש בבוקר ואמרו לי שיש לי שעתיים לארוז הכל". סיפרה לי אימי: "כאשר הגיעו הנאצים לעיירה שלי במלחמת העולם השניה, סילקו אותנו מהבית. נתנו לנו שעתיים לארוז כל מה שאפשר לשאת בצעדה ברגל".

 

אלי ישי נימק לאותו כתב מישראל היום: "זה לא מבצע נגד המסתננים (אלא נגד מי? -הערת המחבר), אלא מבצע לשימור הזהות של המדינה היהודית - ציונית.

 

זהות יהודית? זה מזכיר לי את גירוש יהדות ספרד - גם שם רצו לשמור על הזהות הנוצרית קתולית. נכון, לא גורשו האנוסים. גם אלי ישי מגייר כעת 1,500 גויים מאוגנדה ומתכונן לייבא אותם לארץ. נראה שאין לו מספיק יהודים בארץ כדי לשמור על הזהות היהודית.

 

זהות ציונית? זה מזכיר לי את הרייך השלישי - גם הם רצו לשמור על הזהות הארית.

 

אז מה בכל זאת ההבדל? רק עניין של זמן. היהודים שהו קצת יותר זמן במדינות האלה, מאשר הסודאנים כאן. הסודאנים כמו היהודים היגרו כדי להתחיל חיים חדשים.

 

ויש עוד הבדל משמעותי מאוד. אנחנו לא שולחים את הסודאנים לתאי הגזים והמשרפות. אבל יש גם עוד הבדל גדול: האינקויזיציה שילחה את היהודים בסירות רעועות, שרבות טבעו בים. אנחנו במאה העשרים ואחת משלחים אותם במטוסים ואפילו משלמים את דמי הטיסה. נכון שאנחנו יותר הומאנים? או אולי זה מפני שאנו ממש לא חוששים מדעת הקהל העולמית ומהאג. 

 

אני ממש לא בעד קליטה של 2000 - 3000מסתננים לחודש. ישראל כבר מתקרבת למספר הגדול ביותר של זרים לנפש, מכל מדינות העולם. אבל לדעתי הפעולות שצריכה לנקוט ממשלת ישראל אינה בשל בעיית זהות יהודית. אלא, בשל בעייה דמוגרפית חברתית -כלכלית.

 

לכן, לצורך הפיתרון הסופי לבעייה זו (מצטער על הביטוי הקשה, אך מיד תראו מספר קווי דמיון), ועדת העובדים הזרים בכנסת בראשות ח"כ ניצן הורוביץ ( כן - זה ממר"צ. אתם מאמינים?) הציגה תוכנית בת 11 צעדים (שלבים) להתמודדות עם גל המסתננים.  אבוי, גם בתוכנית הפיתרון הסופי ההיא, היו שלבים.

 

ואפילו למשטרת האינקויזיציה יש שיטות עבודה לתפוס את הסודאנים. שיטות דומות למדי לגסטפו כנגד היהודים. הרי כיצד אפשר לזהות סודאני ברחוב? האם יש לו תווי פנים שונים משכנו האריתראי? בעייה נכון? לכן כמו לגסטפו, למשטרת ההגירה יש מודיעין. כך הגיעו לביתה של מוניקה פאולה בון מאילת. המודיעין של שניהם מופעל באותה שיטה: יש שכנים מלשנים ויש "קפּוֹאים" שמסגירים את בני עמם. מדוע הם עושים זאת? תשאלו את אחיכם היהודים, מדוע עזרו למצוד של היהודים על ידי הנאצים? ולא חלילה אני משווה את משטרת ההגירה לגסטפו, אני משווה רק את שיטות העבודה.

 

ויש עוד קו דמיון דומה: בשני המיקרים למצוד יש מיכסות. גם למשטרת ההגירה יש מיכסה שבועית - למלא מטוס אחד בסודאנים.

 

תחשבו על זה.

 

 

שלילישלילישלילי   מדינות הלכה - עין תחת עין, שן תחת שן

 

נשיא מצרים חוסני מובארק המודח נידון למאסר עולם בגיל 84 ולא ל- עונש מוות. אבל העם רוצה עונש מוות. כיצד פתרו את הבעייה? שלחו אותו לכלא טורה הידוע לשימצה, למרות מצבו הרפואי הקשה. כאשר משאירים שם אדם בתרדמת - חוסר הכרה עמוק -במצב קריטי, זה כאילו גזרו עליו עונש מוות תוך חודש מקסימום.

 

אז ההלכה שם כמעט ניצחה, נותר רק לחכות מעט לתוצאות הבחירות לנשיא.

 

 

גם בארצנו יש חוגים שמאוד רוצים כאן שלטון הלכה. מאוד יתכן שחלומם יתגשם בעוד 18 שנה בלבד. תחזיות דמוגרפיות מורות שבעוד 18 שנה יהיה כאן רוב חרדי - דתי לאומי (שגם האחרון עובר כידוע תהליכי התחרדות). רוב שרוצה מדינת הלכה. סופסוף יחזירו עטרה ליושנה - עין תחת עין שן תחת שן.  


 

 

נשמע לכם הזוי? לא רוצים דבר כזה? אז הגיע הזמן להפריד בין דת למדינה, כאן ועכשיו!

 

  

פרח  די להכחשת שואות

 

ביום שלישי ציינה מליאת הכנסת בישיבה מיוחדת את רצח העם הארמני. הדיון התקיים ביוזמתם של יו"ר הכנסת ראובן ריבלין ויו"ר סיעת מר"צ ח"כ זהבה גלאון. בישיבה נכחו נכבדי העדה הארמנית וחברי ועד הפעולה הארמני.

 

בשם מדיניות משרד החוץ, היינו משתפי"ם של מכחישי השואה הזו. הגיע הזמן שבני העם היהודי שעברו בעצמם שואה, יכירו גם בשואה של אחרים. 

 

 

שלילי  זוהי דמוקרטיה אקדמית?

 

היועץ המשפטי בכנסת, עו"ד איל ינון נתן חוות דעת משפטית ביחס לאיסור אירועי הנכבה באוניברסיטאות. וכך אמר:

 

"איסור מסוג זה, בוודאי לפעילויות שאינן פליליות, אינו מקובל במדינות דמוקרטיות החורתות על דגלן את חופש הביטוי הפוליטי ואת החופש האקדמי."

 

צודק איל ינון, והוא התכוון לסטודנטים. אבל מדוע יש איסור חופש דיבור פוליטי למרצים באוניברסיטאות? אז לסטודנטים מותר ולמרצים לא. האם זו דמוקרטיה?

 

 

פרח   תערוכת תכשיטים של חתן פרס נובל

 

פרופסור דן שכטמן, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2011, מציג תערוכת תכשיטים שיצר בטכניון. מי אמר שמדענים לא יודעים לעשות גם דברים אחרים? 

 



מקור: http://www.zepo.co.il/katava.asp?NewsID=12432&CatID=8

 

 

 

פרח  צה"ל מציג בגאווה את חייליו

  

זוהי תמונה שדובר צה"ל מציג בעמוד הפייסבוק שלו:

  



 

 

 זוכרים שפעם צה"ל היה מסלק חיילים כאלה משורותיו והעניק להם פרופיל 21?

 

 

פרח  "חוק התספורות" אושר בקריאה שניה ושלישית

 

נמאסו הסדרי חוב ותספורות לטייקונים ולבעלי הון. "תספורת" של הלוואות מכספי הפנסיה שלנו, היא השערוריה הכלכלית הגדולה ביותר במדינה. אז החוק הזה הוא צעד נכון בכיוון הנכון. אבל מדוע אין עדיין חוק האוסר בכלל הלוואות כספי הפנסיה והתקבולים שלנו? חוק התספורות לא יגן עלינו מפני פשיטת רגל של הטייקון!

 



מקור: http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/1/025/443.jpg 

 

 

הצעת חוק התספורות היא הצעה של יו"ר מר"צ, ח"כ זהבה גלאון.

 

אז אל תגידו שאין יתרון באופוזיציה המשותקת כמעט מבחינה מדינית. במר"צ התחילו להשקיע יותר בעניינים חברתיים.

 

 

 

אז מה היה לנו הפעם?

שלושה חיצים וארבעה פרחים. אז אל תגידו שאין איזון ואופטימיות בבלוג הזה.

 

להתראות בשבוע הבא חברים.

 

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 16/6/2012 08:56   בקטגוריות זהבה גלאון, ראובן ריבלין, דובר צה"ל, דן שכטמן, אלי ישי, חוק התספורות, הפרדת דת ממדינה, שואת הארמנים, ניצן הורוביץ, המסתננים, המסתננים, חופש אקדמי, דמוקרטיה, דובר צה"ל, אקטואליה, צבא, חברה, כלכלה, תרבות, פוליטיקה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-20/6/2012 18:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)