לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל המחשבות, ביקורות, רגשות קפריזות וכל מה שבאמת רציתי לומר אני מביעה כאן..מרגשות עמוקים ועד הדברים הקטנים שסתם בא לי לכתוב

כינוי:  פלונית :)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

הנה הקיץ בא...


והחום יחד איתו..


אנחנו רק באמצע יוני אבל מרגיש לי כמו אוגוסט..


יש לזה דווקא יתרונות..שמש, ים, יותר מקומות בילוי, לבוש יותר נוח..אבל לא נשכח את החום שיכול להיות נוראי עד בלתי נסבל..מסכן מי שגר באילת כי אם כל הכבוד לעיר התיירות והנופש לפעמים אפשר להגיע למצב שבו מרגישים כמו בתוך סיר רותח..הרגשה לא הכי נעימה..


יש כ"כ הרבה דברים שרציתי לעשות בקיץ..אני מחכה לו כל השנה אבל שהוא מגיע אני כבר מעדיפה חורף..טוב נו בעצם חורף זה מוגזם אבל בכל מקרה הייתי רוצה שיהיה קריר טיפונת..כמה שאני אוהבת רוח בריזה נעימה כזאת חח


אז מה יש לי לעשות הקיץ?


-ים ים ים


-לנסות לצאת מעבר לעיר שלי..פעם אחת ללנסות לבלות בעוד מקומות..קצת גיוון לא יזיק לאף אחד


-בסוף הקיץ ללכת להופעה של אינפקטד משרום..שנה שעברה זה היה להיט..ממש התגעגעתי להרגשה..


-לחגוג את הימי הולדת של החברים שלי


-לעבור את כל תקופת החתונות ( 2 וחצי ליתר דיוק חח;)


- הכי חשוב להנות כמה שיותר


 


מקווה לעבור את כל הרשימה בהצלחה..יהיה כיף..רק שלא יהיה חם מדיי לא בא לי להרגיש כמו צ'יפס מצד שני אני מחכה לחודשיים האלה מלא זמן! מאז התיכון לא חיכיתי כ"כ ליולי-אוגוסט..


 


אז יאללה..שהקיץ הזה יעבור בצורה הכי מהנה שיש...קול

נכתב על ידי פלונית :) , 17/6/2012 18:35  
הקטע משוייך לנושא החם: הקיץ כבר כאן
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלונית :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלונית :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)