לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל המחשבות, ביקורות, רגשות קפריזות וכל מה שבאמת רציתי לומר אני מביעה כאן..מרגשות עמוקים ועד הדברים הקטנים שסתם בא לי לכתוב

כינוי:  פלונית :)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על ספורט?
אומרים שזה טוב לגוף ולנפש..לא יוצא לי לעשות יותר מדיי ספורט..אני די עצלנית בקטע הזה..אבל בעבודה אני כל הזמן בפעילות מתמדת..אבל זה לא ממש נחשב

את אוהבת לעשות ספורט או חושבת שזה עול?
לא ממש אוהבת..אני עצלנית..אבל מפה ועד להגיד שזה עוול יש הבדל גדול

יש משהו שאת חושבת שתהיי טובה בו אבל מעולם לא עשית?
אם ספורט אתגרי נחשב אז כן..זה תמיד עניין אותי אבל חוץ מסנפלינג וטיפוסי קיר לא ממש יצא לי לעשות משהו בתחום..

יש סוגי ספורט נשיים וגבריים לדעתך?
היום כבר הכל מעורבב..יש ליגות לנשים גם..לשמחתי :)
נשים וגברים יכולים לעשות הכל..החל ממשחקי כדור דרך הרמת משקולות ועד התעמלות אומנותית

מה דעתך על האולימפיאדה? האם תצפי בה?
לא ממש..אם כל הכבוד ללאומיות ולנציגות ישראל, האולימפיאדה אף פעם לא ממש עניינה אותי..

מה דעתך על יורו 2012 המתקיים כעת? האם את צופה בו?
לא ידעתי שעכשיו היורו..או שכן? דווקא שמעתי את השם הזה הרבה חח בכל אופן ממש לא צופה בו..

אם את אוהבת ספורט כורסא, איך את מעדיפה לראות אותו - לבד בבית? ביחד עם חברים? בבר ספורט?
בטח! אין על ספורט כורסא! חח אני נולדתי לזה! חח סתםםם..אבל אני כן רואה הרבה טלוויזיה כשיש לי זמן..עדיף לבד..אבל תלוי איזה תוכניות..יש כאלה ששוות רק אם רואים אותן ביחד עם עוד מישהו

היית פעם באירוע ספורט? תחרות ריצה, טניס, מגרש כדורגל או כל דבר אחר? מה הרגשת להיות בתוך קהל גדול?
פעם מטעם בית ספר הלכתי למשחק כדורגל..זה היה הלם תרבות..מה לי ולזה? ומה שהכי אירוני זה שהמשחק היה פרס למצטייני השכבה..יענו לחננות שכדורגל זה הדבר האחרון שמעניין אותם!

תשקלי פעם להשתתף בתחרות ספרט?
אם תהיה תחרות זפזופ ערוצים בטלוויזיה נראה לי שיש לי אפילו סיכוי למדליה

נכתב על ידי פלונית :) , 20/6/2012 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלונית :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלונית :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)