לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל המחשבות, ביקורות, רגשות קפריזות וכל מה שבאמת רציתי לומר אני מביעה כאן..מרגשות עמוקים ועד הדברים הקטנים שסתם בא לי לכתוב

כינוי:  פלונית :)

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

הלקוח תמיד צודק?


רציתי להביע משהו שכבר תקופה ארוכה מרתיח אותי במדינה הזאת..שיטת הקנייה והמכירה בארץ..והשיא במשפט "הלקוח תמיד צודק" אז זהו..שהלקוח ממש טמבל וחצוף..


יש דברים שרק בארץ קיימים..אבל משום מה, בישראל חושבים שגם בעולם זה ככה..אי פעם ניסיתם להתמקח בחו"ל? לא מכירים את השיטה הזאת בחוץ! יש מחיר והולכים לפיו..יש מקומות שאם אתה לא משלם את כל הכסף במקום יכולים להביא עליך משטרה (נשמע מטומטם אבל כבר שמעתי על מקרים)..


אני בשנה האחרונה יצא לי לעבוד בכמה מקומות..בין היתר בשיווק ומכירה ופשוט נדהמתי לגלות עד כמה אנשים חצופים..ביקוש ממני דברים לא הגיוניים בעליל לא פעם ולא פעמיים..עכשיו לנסות להסביר להם שזה בלתי אפשרי..בזבוז זמן לגמרי מיותר..אבל מה לעשות שיש להם את המשפט מילוט המעצבן הזה..נכון, אומנם אף פעם לא הטיחו לי אותו בפנים אבל כדי שהעסק יצליח המטרה היא לגרום ללקוח להיות מרוצה ולחזור..עם בקשות מעפנות חדשות..הנה כמה דוגמאות משעשות:


שעבדתי ברשת חנויות מוכרת במדינה של מוצרי פופ ומתנות איזה צוציק ערס לקח מוצר וביקש שאני 'אעשה לו אותו' ב60% פחות מהמחיר שלו (מה שלגמרי לא יכל לקרות)..עכשיו הבוס שלי היה רוצח אותי אם הייתי מסכימה לזה..בכל אופן החוקים ברורים..אני לא אומרה לריב עם לקחות לגבי מחירים..זאת חנות מכובדת ולא איזו בסטה בשוק"


עכשיו אני עובדת בחנות אחרת שדווקא פתוחה עם הנחות ויש לה לקוחות מנויים רבים כך שעניין ההנחות פחות אמור להציק לי..אבל אנשים עדיין מותחים את החבל ומעיזים לבקש עוד יותר מההנחות והמבצעים שגם ככה נתנו להם..הלווווווווווו? ומה עם התחשבות במוכרים (לא קיימת..בכל זאת העבודה שלנו זה להיות סמרטוטים ופלסטלינה נוחה לעיצוב הלקוח המשתמש..)


השיא היה במוקד שירות ומכירה טלפוני..עבודה סיוט..לא מומלץ אם אין כוח וסבלנות לאנשים חופרים..למרות שיש הבדל עצום..אנשים משלמים כסף בשביל שהמנוי שעשו ילך חלק כמו שציפו..אבל לא תמיד קוראים את האותיות הקטנות בחוזה..באמת נתקלתי בבקשות דווקא סבירות שמבקשות באמת להתגמש..זו העבודה היחידה שכמה שסבלתי בה היה לי מאוד קשה שלא להתחשב..אבל כרגיל החוקים משבשבים את הכל..אבל כרגיל היו את הבקשות המדהימות שאם לא יכולתי להענות לדרישה (באמת מקרים מפחידים) היו מאיימים עליי להפסיק את המנוי..יאללה! קנו מנוי בשקל וחצי ועכשיו חושבים שהכל מגיע להם..אבל מבחינת הלקוח..הוא שילם כסף והוא רוצה את מה שמגיע לו..אבל מה אם יש דברים שלא מגיעים לו ספציפית?!?!?! מפגרים..


בטח מי שקורא את הפוסט חושב לעצמו מי זאת הדפוקה הזאת..אז לא..הפוסט הזה נכתב מנקודת מבט אחרת..של מוכרת!!...שרואה כמה אנשים חצופים וקמצנים במדינה הזאת..דווקא שאני בצד הלקוח אני לא עושה דברים כאלה..מבצעים זה יפה ונחמד אבל התמקחות מגעילה וולגרית ועוד אחרי שהולכים לקראת הלקוח זה כבר מזעזע..אז מה? הלקוח תמיד צודק..אולי הוא אידיוט..אבל הוא הלקוח..אוף

נכתב על ידי פלונית :) , 24/6/2012 17:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלונית :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלונית :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)