לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  ברברה .

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013


happy valentines day חברים, כן בטח.

 

יום האהבה, פיכס.

לא משנה אם אני בזוגיות יש משהו ביום הקיטשי הזה שאני שונאת, הזערתי מראש את בן הזוג שלי - "בלי פרחים, בלי שוקולדים, דובים או כל דבר אחר. יום רגיל שמח לך"

 

ברברה.

נכתב על ידי ברברה . , 14/2/2013 20:24  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,327

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברברה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברברה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)