לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

בובה


בחיים שלי היו לי המן כינויים. מעט מאוד מהם היו קשורים לשם שלי. שמות כמו ג'ינג'ית (אלוקים יודע למה, אני אפילו לא ניראית ג'ינג'ית), סוויטי, קיד, את-שמה-עם-הצמה-והכובע, מותק וכפרה-עלייך-נשמה-שלי. מכל הדברים שאי-פעם קראו לי, אני תמיד שנאתי את השם "בובה". זה מזכיר לי את ה"בייבי" של הסוונטיז-ניינטיז. שנאתי את זה, עד היום.

היום, בדרכי הביתה מהאוטובוס עברתי ליד אופנוען. כמו כל בחורה נורמאלית, יש לי חולשה לאופנוענים. אז חייכתי וקרצתי קריצה קטנה, סתם כדי לשמח אותו ולשעשע אותי, כי חיוך יכול לשנות את כל היום. במקום להמשיך לנסוע לאן שהוא לא היה אמור להגיע, הוא עשה פרסונת ועצר לידי. ציפיתי שישאל איך מגיעים לרחוב מסויים, אבל הוא רק אמר "היי בובה, אפשר להכיר?". טיפשי נכון?אבל אני אחת שנישבת בקסמו של כל אחד שיועיל בטובו לחייך אלי. יש לי דייט לנר ראשון של חנוכה (מוצ"ש למי שלא יודע)!

 

סוף שבוע נהדר קוראים וקוראות יקרים שלי. ואם לא אספיק לכתוב עד אז, חנוכה שמח!

שימרו על עצמיכם שם בחוץ. הפלה זה עסק לא נעים.

נכתב על ידי Mini_me , 6/12/2012 20:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)