לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

שמונה משאלות לחנוכה


אין לי כוח לחשוב יותר מידי, הרגליים שלי תפוסות והקרסול שלי כואב, אני על כמות מטורפת של אנטיביוטיקה, אנשים מטומטמים מתחילם איתי והחתיכים לרב מתעלמים ממני. נשאר רק דבר אחד לעשות; לכתוב רשימת משאלות.

 

1) שהרופא יגיד לי מחר שאני בריאה ואין לי שום דבר לא תקין בכליות. כי אם עוד פעם אני אהיה בבית חולים לשבוע אני אמות משעמום.

2) לפ-טופ חדש. עם כל הכבוד לנייד הישן של אבא שלי (משנת 2009), בא לי משהו חדש עם כונן דיסקים ומצלמה עובדת.

3) ששהוא הנקץ, שאין לי כוח להמשיך להמציא לו תירוצים, יבין את הרמז ויפסיק להתקשר.

4)שההוא, שבגללו אני צריכה לחפש את הכבוד האבוד שלי מתחת לספה, יתקשר כבר. עד כמה שאני חושבת שגם בנות יכולות להתקשר לבנים, אין הרגשה יותר טובה מלהיות מחוזרת.

5) שהניתוח שלי בקרסול (שיהיה עוד כמה חודשים) יעבור בשלום. אני מתגעגעת לנעלי עקב שלי.

6) לחזק את הקשר ביני לבין החברה של ידיד שלי. לא היה ולא יהיה ביני לבינו משהו מיני. בכל מקרה, הוא גר בכרמיאל ואני בירושלים, איך יהיה ביננו משהו?!

7) לשחק דמות מגניבה באיזשהי סידרה. בשביל זה אני צריכה שהסוכנת שלי תואיל בטובה להתקשר אלי.

8) לא לשמוע מחברות שהן ניכנסו להריון. חוץ מאלה הנשואות, כמובן.

 

וזהו. רשימה קצת שטחית, קצת מעפנה, אבל זה באמת מה שאני רוצה.

חג שמח יקירים! שימרו על עצמיכם.

נכתב על ידי Mini_me , 10/12/2012 11:43  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה - 8 משאלות
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)