לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך סמארטפון?
כן. יש לי גלאקסי שאני צריכה להחזיר לאקס שלי בהזדמנות.

מה לדעתך השימוש העיקרי שלך או של אנשים סביבך בסמארטפון?
אינטרנט ושיחות. למי שיש אייפון אז גם טמפל ראן (או איך שאני קוראת לזה; 'טמבל רץ').

יש כאלה שאומרים שיש רק סמארטפון אחד - אייפון - וכל השאר הם חיקוי. מה דעתך על הקביעה? יש חשיבות לחברה שבה הסמארטפון מיוצר?
לדעתי כל דבר שאפל מייצרים זה זבל. עוד לפני השקת האייפוד טאץ' היה פאלם פיילוט, PDA ומחשבים עם מסך מגע. באותה מידה אפשר גם להגיד שכל פלאפון עם מקשים הוא חיקוי של נוקיה.

את חושבת שיש תחרות בין בעלי סמארטפונים למי יש יותר חדש? מה דעתך על התחושה שזה יוצר?
לדעתי זה ממש מגעיל. לי יש גלאקסי מיני יחסית ישן, והוא יותר טוב מהאייפון 5S.

אם היית יכולה לקבל את הסמארטפון הכי חכם בעולם אבל הוא לא היה ממותג ולא יכולת להשוות אותו עם אחרים - היית לוקחת?
אם הוא היה עובד והבטריה שלו לא הייתה ניגמרת אחרי שעתיים, אז כן.

מה דעתך על כל האביזרים סביב הסמארטפונים כמו כיסויים, וקישוטים? איזה סוג של אביזרים את מעדיפה שימושיים או יפים?
אני מעדיפה שימושיים שהם גם יפים. אבל אני אקח כיסוי שמגן על הפלאפון על פני כיסוי נוצץ שנשבר מכל מכה הכי קטנה.

מה דעתך על זה שאנשים מתעסקים בסמארטפון בכל מקום, גם אם הם מדברים עם אנשים אחרים באותו רגע? לגיטימי או לא מנומס?
זה ממש לא יפה. מצד שני, אני מודה שיצא לי לחטאת בזה.

את חושבת שזה מקובל לשמוע מוזיקה בפומבי בלי אוזניות?
ממש לא! אין לי בעיה שאנשים ישמעו איזו מוזיקה שהם רוצים, כל עוד אני לא צריכה לסבול.

שבוע טוב יקיריי! שימו קונדום ושימרו על עצמיכם!

נכתב על ידי Mini_me , 30/12/2012 12:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)