לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

הענק התימני


הפוסט הזה יושב לי כבר מלא זמן בטיוטות. כל פעם שאני רוצה לפרסם אותו, משהו יותר מעניין או חשוב צץ. אז מהר לפני שיודיעו משהו בחדשות, ועכשיו שאני בדיוק לא יכולה להזדיין בכל מקרה, הגיע הזמן שאפרסם.

 

כולנו מכירים את המיתוסים על התימנים. קמצנים, נמוכים, חיים לנצח וכו'. אבל מבינהם, רק אחד אני יכולה להגיד שנכון. יש להם זין ענק!

 

מה זאת אומרת ענק? אני מתכוונת שאפילו אני, עד כמה שאני מנוסה, לא יכולה להכניס יותר מחצי ממנו לפה. ענק עד כדי כך שהייתי חייבת לבקש מהידיד שלי שיפסיק אחרי שניסה לחדור, זה פשוט כאב יותר מידי. כל זה מבוסס על משהו אמיתי. עד לא מזמן היה לי ידיד תימני עם זין שלא היה מבייש אף פיל. לאחרונה הוא מצא חברה (אני מנחשת שלה זה לא מפריע), אז אני כבר לא בקשר איתו.

 

כמה מילים על איברים גדולים. כן, זה מרשים. כן, זה גורם לכל אחד אחר להראות כמו ילד קטן. כן, זה כמעט בעובי של האמה שלי. אבל לא, זה לא כיף! אישית אני מעדיפה כאלה קצת יותר קטנים שאפשר להחזיק ביד ולהכניס את רובו, אם לא כולו, לפה. אל תרגישו רע אם יש לכם חבר תימני ויש לו יותר גדול, אתם הרבה יותר כיפים במיטה!

 

כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל. לא כל התימנים כאלה גדולים, נמוכים, בעלי חיי נצח וקמצנים. חלקם סתם קמצנים. סתם, אני בדרך כלל לא מכלילה ככה. אל תעלבו יקיריי! הכל בהומור, אתם מוזמנים לשלוח לי מייל נזעם.

 

עד כאן לבינתיים. שימו קונדום, חבשו כובע ותהנו כמה שיותר.

נכתב על ידי Mini_me , 1/1/2013 15:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)