לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

האמריקאי (העשיר!)


איזה ייבוש, פשוט שכחתי אתכם אה קוראים חביבים שלי? האמת, המחשב שלי היה בתיקון. הייתה לו תאונה קטנה עם הכוס קפה שלי. אבל הוא חזר! איזה אושר, איזו שמחה וצהלה. עכשיו חזרה לדבר הכי מדהים שקה לי בחודש האחרון (פחחחחח יצאתי טיפשה החודש רק התחיל).

הכרתי מישהו עשיר! שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא אחת שאכפת לה רק מכסף ודברים כאלה, אבל נחמד לצאת עם מישהו שמשאיר יותר מעשר אחוז טיפ למלצרית ושאשכרה קונה לי סושי.

 

הבחור הזה נורא נחמד. לא הכי חתיך, אבל הג'נטלמניות שלו מחפה על זה. ובלי קשר לזה, הוא תמים כמו ילד והבטיח לי אייפון חמש. נכון מתוק? שוב, אני לא מחפשת את העושר, אלא אושר. מצד שני, למרות שאני לא אוהבת אייפונים, מתישהו צריך להחזיר את הגלאקסי לאקס. היה דייט כיף, למרות הגשם שהרטיב לי את הגרביים (מסתבר שיש לי חור במגפונים) ולמרות הקור המקפיא של ירושלים (אומרים שיהיה פה שלג).

העניין הוא, שאני לא רוצה קשר מחייב איתו. הוא נראה כמו אחלה בויפרנד, רק לא בשבילי וממש לא עכשיו. אני כן מחפשת מישהו להיות איתו, הבנאדם הזה שאני מחפשת פשוט לא האמריקאי החמוד ההוא.

אז איך מבהירים למישהו שכרגע אני לא מחפשת קשר רציני? אמרתי לו את זה בשיא הדוגרי, אשכרה השתמשתי במילים "אני לא מחפשת קשר רציני" ולמרות זאת הוא התייחס אלי כאל חברה.

 

חוץ מזה, למ' יש חברה ועכשיו הוא לא מדבר איתי, א' עבר לנתניה, המיגרנות שלי חזרו, כואב לי בקרסול והסוכנת שלי לא מתקשרת אלי. קשים קשים חייה של הירושלמית המרוששת.

 

לילה טוב קוראים יקרים! אל תשכחו קונדום.

נכתב על ידי Mini_me , 6/1/2013 22:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)