לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

מה באמת עובר לי בראש


מכירים את זה שכשאתם עושים משהו משעמם ומונוטוני (שטיפת כלים, ספונג'ה, קיפול כביסה) המוח שלכם פשוט מתחיל לנדוד? פתאום אתם מוצאים את עצמיכם חושבים על דברים כאלה לא קשורים.

לי זה קורה כל הזמן. זה חלק מה-AD/HD שלי.

 

אז מה באמת עובר לי בראש?

-סטטוסים מענינים שלעולם לא אפרסם בפיסבוק. בדרך כלל דברים עם קונוצטיות מאוד מיניות.

-תוכניות לחופשה הקרובה. אלה תוכניות שנוטות לא לצאת לפועל. למשל, לנסוע לאילת בטרמפים ולחגוג שם שבוע.

או יומים בטן גב על חוף נטוש, רק אני והים.

-מחשבות על זנות.

-מחשבות של 'מה אם?'. כמו "מה אם לא הייתי עוצרת אותו בזמן?" או "מה אם היתי מגלה שאני בהריון?"

-רעיונות לסיפורים.

-המצאות שאין לי מושג איך להכין.

-תשובות למיילים ששלחו לי.

-איך אני אהפוך את החולצה הזאת מסמרטוט למשהו לביש ומגניב.

ועוד כהנה וכהנה מחשבות בסגנון הזה.

 

שבוע טוב יקיריי! עוד שבוע פסח, אז יאללה רק עוד שבוע של כמיקלים מוזרים לנקיון.

אל תשכחו קונדום! אף אחד לא צריך עוד ילד לא רצוי.

נכתב על ידי Mini_me , 17/3/2013 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)