לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

אני מאוהבת


התרגום המדויק של המילה ה'תאהבות' מאנגלית לעברית הוא 'ליפול לתוך אהבה'. זה לא תיאור מדוייק של התאהבות. התיאור מדויק הוא יותר לשקוע בתוך האהבה. שקיעה איטית, שלא מרגישים בה בהתחלה, וכשכן מרגישים היא אוד נעימה. כמו להשאב לתוך מפל של שוקולד וצמר גפן מתוק.


אתמול ישבתי עם ג'. ג' הוא כרגע החבר הרשמי שלי. יודעים מה? מגיע לו שם בלוג הזה. מעכשיו, לג' קוראים גל (שם בדוי). גל הוא בחור צעיר ודיי תמהוני. הירושלמים מבינכם אולי אפילו מכירים אותו, הוא מנגן במדרחוב לפעמים. אקיצר, ישבתי בדירה שלו אתמול ודיברנו. הדיבור איתו כולל המון מגע, ליטופים בעיקר, אבל לא משהו מיני אלא יותר בשביל להרגיע את הנפש. סליחה, הצ'י (לבריאות שהיה לו, אני מאמינה בצ'י והכל אבל זה עדיין נשמע כמו אפצ'י של כוסיות). בהתחלה דיבנו על זה שלשנינו היה חיים קשים, למרות שהוא מן הסתם סבל יותר. למה מן הסתם? כי לא משנה כמה אתלונן, אני עדיין נולדתי למשפחה ממעמד הביניים פלוס, ואף פעם לא הייתי צריכה לישון ברחוב. אחר כך דיברנו על כל הדברים המשוגעים שעשינו. ולפני שבאמת התפוצתי מרב סקרנות, הצלחתי לשאול אותו כבדרך אגב, על הקשר ביננו.

הוא אמר שעד כמה שהוא נמשך אליי נפשית, הוא אה-מיני ולכן לא נמשך אליי פיזית.

אני הזכרתי לו שכבר שכבנו פעמיים ושעמד לו בלי בעיות.

הוא אמר: "זה בעיה בי, לא בך."

אני שלפתי את קלף הבולשיט.

הוא משום מה חטף התקף חרמנות מזה.

אני דפקתי ריצה רק בתחתונים (דיי שווים למען האמת. תודה רבה דונה ויקטוריה.) כדי לשלוף קונדום מהתיק שלי שנשאר בסלון.

הוא גרם לי לאורגזמה מדהימה.

אני שאלתי אותו שוב מה אנחנו.

הוא אמר שאנחנו חברים (זה נשמע הרבה יותר רומנטי וגיקי באנגלית).


אז יש לי חבר חדש!

ומחר אני עוברת ניתוח והוא יבוא להחזיק לי את היד.


 

ערב נעים יקיריי. ערב מלא באהבה והנאה (אישית והדדית).

אל תשכח קונדום.

נכתב על ידי Mini_me , 20/3/2013 18:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)