לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

כי הסנדלר הולך יחף


זוכרים את תקופת התיכון כשהייתם יוצאים לטיול שנתי? או האלה הבאמת שווים מבינכם, הטיולים של התנועת נוער? המורים והמדריכים היו מזכירים לכם לשתות כדי לא להתייבש, ואז בסוף הם היו צריכים להצמד לחובש כי הם התייבשו?

אז זה בערך מה שקרה פה. כמו שבוודאי שמתם לב, בסוף כל פוסט אני מזכירה לכם לשים קונדום ולהשמר מהריון לא רצוי. כי אחרי הכל, מי רוצה את כל הכאב ראש הזה? ובסוף מה קרה? אני יושבת כבר יומיים עם הכאב ראש של 'שיט, מאחר לי כבר כמה ימים'.

שלא תבינו אותי לא נכון, השתמשתי בקונדום. הענין הוא שעד לפני חודש הייתי לוקחת גלולות,אבל הרופא המליץ לי לקחת הפסקה של חודש כדי לתת לרחם שלי להרגע. אז הרחם שלי אולי רגוע, אבל אני לא.

אני יודעת, אני ידעת, תמיד אפשר לעשת הפלה. זה גם התכנון שלי. אבל אני עדיין לא יודעת אם אני בהריון או לא. אני מחכה לראות אולי אני אקבל בימם הקרובים. כי אם לא, אצטרך לעשות את הליכה (בעצם צליעה על קביים) לסופר-פארם ולקנות ערכה. מעניין איך הקופאית תגיב, בדרךכלל אני קונה קונדומים...

 

מועדים לשמחה! שיהיה פסח שמח ורגוע. בתקוה שאתן לא צריכות להלחץ כמוני.

אל תשכחו קונדום!!

נכתב על ידי Mini_me , 27/3/2013 12:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)