לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

זיכרון


מן הסתם שהיום אני לא אכתוב על סקס, כי זה לא יושב לי טוב במוח.


 


אני אישית לא הכרתי אף אחד שנפל. האמת, זה לא בדיוק נכון. היו כמה חברים של אבא שנהרגו, אח של סבא שנפל, וחבר של בן-דוד שעלה על האוטובוס הלא הנכון. אבל אני לא הכרתי אותם ממש. אלה הם שמות שעולים פעם בשנה. למרות זאת, כל שנה בשתי הצפירות, אני בוכה.


כשהייתי בת חמש-עשרה ידיד טוב שלי, כמעט אח, התגייס לגולני. כמה ימים לפני יום הזיכרון שלחתי לו סמס בו כתוב 'שלא תעז למות בצבא, אני לא רוצה לעמוד בשבילך בצפירה'. עכשיו אני כמעט צוחקת על התמימות שלי, אבל אז זה היה נראה לי הכי הכי חשוב. הוא לא ענה לסמס הזה, ומאז גם לא דיברנו על זה. אחרי אימונים קשים וקורס קשה לא פחות, הוא נהיה מפקד. הוא היה חוזר עם סיפורים מפחידים, ולפעמים גם מצחיקים, על יריות ושמירות ארוכות מידי. יום אחד ראיתי אותו באמצע השבוע וזה לא הסתדר לי, הרי הוא היה פה בשבת! חשבתי אולי הוא פה לאפטר, או ששוב שלחו אותו לבדיקות בגלל הברכיים. הוא אמר ששלחו אותו הביתה לשבוע כדי להרגע, ושהוא לא רוצה לדבר על זה. אבל יומיים אחר כך קיבלתי ממנו טלפון באמצע הלילה. חייל שלו נהרג חודש לפני והוא לא היה באזור. באותו יום שהוא נשלח הביתה עבר רימון ליד הראש שלו והוא חטף קריז והתחיל לבכות.

לשמחתי הוא לא שירת שלוש שנים בגולני כי הורידו לו פרופיל ל-45.

 


אני לא רוצה לחשוב על חברים או קרובי משפחה. אני לא רוצה לחשוב על כל רגי ה'כמעט' שהיו לי. האוטובוס שהתפוצץ תחנה אחרי שירדתי ממנו, ההחלטה לא ליסוע לאנשהו באותו יום של פיגוע והורדה של הפרופיל שלי לכל-כך עורפי שהופתעתי שבכלל רצו לגייס אותי.


 


והיום בערב כולם יצאו לחגוג (חוץ ממני ומאבא שלי. אנחנו נשב בבית עם בירה ציונית ונתלונן ששנינו פצועים מידי לצאת), כולל כל האנשים שדאגתי להם במשך השנים. וישאר רק זיכרון קטנטן של כל ההרוגים שלפני שתיים-עשרה שעות עמדנו והרכנו ראש לזכרם.

 

שימרו על עצמיכם יקיריי

נכתב על ידי Mini_me , 15/4/2013 11:40  
הקטע משוייך לנושא החם: הלם קרב
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)