לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

המשפטים שהכי עושים לי את זה


כמו שכבר הבנתם, אני אוהבת סקסטינג. זוהי המצאה גאונית, כמו שכבר ציינתי בפוסט קודם (לא 'הקודם' אלא סתם 'קודם'). אבל יש כאלה שפשוט לא יודעים איך לעשות את זה. כאילו, אפשר לחשוב כמה קשה זה לכתוב משפט סקסי שגורם לבחורה להרטיב. מסתבר, בעצם, שזה נורא קשה.

כללים חשובים (לפחות אצלי):

-סימני פיסוק הם דבר נהדר (אומרת הזאת שכמעט נכשלה בבגרות בלשון). לא צריך שלוש נקודות אחרי כל משפט, כדאי להוסיף פסיק מידי פעם ובבקשה אל תשימו יותר מסימן קריאה אחד.

-לא תמיד צריכים להיות ספיציפיים. להגיד "אני רוצה להרגיש אותך מתהדקת סביבי" נשמע הרבה יותר מחרמן ויפה מ-"אני רוצה שתמצצי לי", לא ככה? בטח שככה.

-כיתבו ארוך, אבל לא מידי. לא כיף לחכות יותר מידי זמן להודעה, וכיף מאוד לקרוא הודעה קצת יותר ארוכה משתי מילים.

-אני בדרך כלל מוסיפה דברים כמו "ממממ" או "אהההה" בין לבין הודעות שהוא שולח. כי הרי הוא לא שומע את הגניחות שלי וחבל שיפספס.

 

המשפטים שהכי עושים לי את זה (כל המשפטים פה הם ציטוטים אמיתיים):

-"היד שלי עוברת לאזור הבטן ומשם מתחילה לטפס לשדיים שלך"

-"את ואני, בית ריק, 48 שעות. בגדים נשארים מקופלים בצד. הכל (כולל הכל) קורה בעירום"

-"רצפה קרה, ישבן לבנבן חשוף, הכוס שלך בוער, לשון מלקקת בחום...פיטמות זקורות עם כפות ידיים חמות עליהן"

-"הייתי רוצה לנשק אותך מלמעלה עד למטה ולהתעכב שם כמה שיותר. אחרי זה להפוך אותך על הבטן ולתת לך להרגיש. להרגיש כמה שיותר."

-"אני חרמן עכשיו. מרוצה?"

-"היתי משכיב אותך על מיטה עם מצעים שחורים ומפשיט אותך לאט בצורה מוגזמת."

-"אני נכנס אלייך לחדר, מתחיל לנשק אותך מהשפתיים, דרך הצוואר. תוך כדי מעביר ליטוף מהרגליים דרך התחתון..."

 

כמובן שהיו גם משפטים שפחות עשו לי את זה:

-"באלי לשחק לך בדגדגן עד שלא ידגדג לך יותר"

-"את יודעת מה אפשר לעשות עם קביים וקצת ווזאלין?"

-"אני רוצה לדחוף לך אצבעות עד שתצרחי"

 

שיהיה לכם אחלה שבוע. עשו חיים, תהנו עשו אהבה אמיתית וזיונים חזקים. ואל תשכחו קונדום!

 

נכתב על ידי Mini_me , 20/4/2013 22:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)