לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

חזרתי לומר משהו ותכף הולכת


מצאתי את עצמי.

כאילו, לא באמת. וזה לא באמת איפה שאני מתכננת לסיים. אבל נכון לעכשיו, טוב לי.

חיי המין שלי פחות מעניינים בזמן האחרון. אבל היי, שבוע שעבר פעם ראשונה שירדתי לבחורה. הזוי קצת שירדתי לה (אבל היא לא לי) ולא התנשקנו. בנוסף התחלתי להכנס קצת לקטע של הBDSM. לא חזק, אבל יש לי אדון וחצי עבד.

מצחיק קצת שעדיין יש פה בערך מאה קוראים לחודש למרות שלא כתבתי יותר מחצי שנה (או פחות? לא זוכרת).

שיהיה לכולם ערב טוב, חיים נהדרים, אורגזמות רצופות ומישהו לחבק בלילה.

אל תשכחו קונדום.

נכתב על ידי Mini_me , 18/5/2014 20:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)