לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה עובר לי בראש

בלוג שנשאר פתוח רק כדי שתוכלו לקרוא פוסטים ישנים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חולמת עליך


אני חולמת שאנחנו נפגשים ברחוב, וכשאנחנו מתחבקים זה כאילו לא עבר כמעט חודש. אתה מחבק אותי חזק ומצמיד אותי אליך, ובתזמון מושלם השפתיים שלנו נפגשות. הנשיקה מתעצמת ופתאום אנחנו יושבים על המיטה שלך. יד אחת שלך מלטפת לי את החזה וביד השנייה אתה מחפש את הקצה של החולצה שלי כדי שתוכל להרים אותה רק עד לרמה ההכרחית (אחר כך, כשאהיה למעלה, אוריד אותה עד הסוף). הידיים שלי מסתבכות בכפתורים של החולצה שלך ובאבזם של החגורה.

אתה משכיב אותי בעדינות על המיטה ומתחיל לנשק לי את החזה כמו שרק אתה יודע, בלי לפספס מילימטר. שנינו עירומים ואתה מפסיק לנשק אותי כדי לשאול אם אני רוצה שתמשיך יותר למטה או אם אני כבר חסרת סבלנות. אני מאוד חסרת סבלנות, אבל אני גם לא רוצה לפספס הזדמנות לקבל ממך ירידה.

ופתאום אתה בפנים, ממלא את כולי, ואני בקושי מצליחה לא לצרוח את השם שלך. התנועות שלך מהירות וחזקות, ואתה ממלמל מילים והבהרות לא מובנות לתוך האוזן שלי. ואז אתה גומר. בסידרה של חמישה פעימות וגניחה אחת.

ואז אנחנו שוב מתחבקים והחלום לאט נגמר.

 

כל החלום הזה חזר על עצמו בגרסאות שונות במהלך היומיים האחרונים. זו התקופת יובש הכי ארוכה שהייתה לי עד עכשיו.

שיהיה לכולם שבוע טוב! אל תשכחו הגנה, כי הריון ואיידס זה באמת באסה.

נכתב על ידי Mini_me , 10/8/2013 21:02   בקטגוריות פנטזיות מיניות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנטזיה קיצית


שנינו שוכבים על שמיכה על הדשא, מתחת לעץ שמייצר את הצל היחיד בכל האזור. היום חם ועצל, מהימים האלה שגורמים לכהות חושים ולהרגשה של נמנום. הוא מביט ישר לתוך עיניי במין חיוך כזה שאומר "אל תדאגי, שום דבר רע לא יכול לקרות לך כל עוד את איתי. איתי יהיה לך טוב ונעים, איתי תחווי דברים שחשבת עליהם רק בגדר חלום.". ואני שם, שוכבת על הגב בגופייה קלילה ומכנסון תכלת שקניתי בשוק רמלה לפני כמה שנים, כמהה למגע שלו בידיעה שהוא יעשה לי טוב. הוא רוכן מעלי ובאצבע מרפרפת מזיז שערה שנחתה לי על אף. עם גב האצבע הוא מלטף לי את הלחי עד השפתיים, ומעביר עליהם את האגודל שלו. השפתיים שלי נפסקות קצת, והוא מחייך ומתקרב כדי לנשק אותי. השפתיים שלו רכות ונעימות, הוא מלטף את השפה התתונה שלי עם הלשון שלו. יד אחת מלטפת לי את הצוואר ויד השנייה גולשת למותניים ומרימה קצת את הגופייה, לא מספיק כדי לראות משהו אבל מספיק כדי להעביר בי רעד קטן של ציפייה. היד שעל הצוואר גולשת לכתף והשפתיים תופסות את מקומה. הוא מרפרף איתן מהחיבור עם הלסת עד לשקע של הכתף, שם הוא עוצר לרגע כדי להשאיר חותם קטן, ושוב הוא חוזר למעלה. מבלי שממש שמתי לב הוא מוריד לי את הגופייה ומתחיל ללטף לי את החזה. אני כורכת סביבו ידיים, מצמידה אותו אליי ולא נותת לו ללכת. כל-כך נעים לי...

הפה שלו חוקר את פלג גופי העליון, בעוד הידיים שלו מתחילות לעבוד על השרוך של המכנסונים. הוא עוצר רגע כדי להביט בי והעיניים שלו מלאות תשוקה. המבט הזה, העיניים האלו, יכולים להוציא אפילו בחורה משוגעת מדעתה מרב חשק. הרצון שלו כל כך בולט, כל כך מגרה, אבל הוא לוקח את הזמן ומקלף ממני את המכנסון באיטיות מטריפה. עוצר ללטף כל מילימטר בירכיים שלי. והמבט, אחח המבט, גורמת לגוף שלי לבעור ולמוח שלי להכנס לאקסטזה. הוא מפסיק לגעת בי לכמות זמן המזערית שלוקח לו להוריד מנו את הג'ינס. שנינו עכשיו רק עם תחתונים ואני רוצה אותו, רוצה אותו מעליי, בתוכי, שיעשה לי טוב. כי הוא יודע מה אני אוהבת ומה נעים לי. הגוף שלי מצטמרר בציפייה כששפתיו נוגעות בשלי בנשיקה עמוקה. הוא גולש עם שפתיו בקו ישר מפי לצוואר, לעצם הבריח, לרווח בחזה עד לתחילת התחתונים. הידיים שלו מלטפות אותי ומורידות אותן, כך שאני חשופה מולו. הוא מזכה אותי בעוד מבט חושק ומתחיל לנשק אותי שם. אני שוכבת על הגב וכל הגוף שלי מתפתל, והוא ממשיך לנשק וללקק. יד אחת נשלחת לחזה ובעדינות הוא מלטף אותי, גורם לי לשיכרון חושים.

פתאום הוא מפסיק, וחוזר לרכון מעליי. עיניים מול עיניים, שפתיים מול שפתיים, חזה אל חזה ולאט לאט הוא חודר...

 

נסיון ראשון בכתיבה ממש אירוטית. מה דעתכם?

אל תשכחו קונדום יקירי!

נכתב על ידי Mini_me , 15/3/2013 14:41   בקטגוריות פנטזיות מיניות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMini_me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mini_me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)