לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lady, where has your love gone?



Avatarכינוי:  D Is For Dangerous

בת: 27

MSN:  ...

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

שבת אחרונה


אז זאת השבת האחרונה לשנת אבל

וזה רק הולך ונהיה יותר קשה

אני לא מצליחה לעשות שום דבר נכון ונמאס לי

אני מתגעגעת וכואב לי

והדבר היחיד שמשמח אותי

זה שאני מוקפת באנשים מדהימים

ואני מקווה שהם יודעים את זה

בא לי להיות בן אדם טוב יותר

הלוואי שאצליח

נכתב על ידי D Is For Dangerous , 3/11/2017 18:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,656
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD Is For Dangerous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D Is For Dangerous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)