לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DAYDREAMER


הוא מסתגר, אוטם חלונותיו, מגיף תריסיו מפני זיו של אור ובעיצומו של יום בורא לו לילה. -ויליאם שייקספיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

כלואה בחופש


כי תכלס, אף אחד לא רוצה להיות לבד.

יש כאלה שמודים בזה. הם לבד, או ביחד, וזה לא משנה, כי הם מודים שעדיף ביחד.

יש כאלה שטוענים שהם לבד מתוך בחירה. בולשיט

ויש כאלה שאין להם ברירה. אז הם לבד. כי ככה זה..

 

אני אחת מהם.

מהלבד, כי אין ברירה.

חופשי זה לגמרי לבד? אולי.

אולי זה באמת נחמד לצאת ממערכת יחסים ולהרגיש חופשייה. לא תלוייה.

אולי, אני לא יודעת. בחיים לא קרה לי.

אני מניחה שאני מסוג הבנות שיהיו לבד עד אחרי הצבא, עד שהן מתחילות לחגוג.

או מאלה שלבד לנצח. שתי האפשרויות נראות מבטיחות.

לא הולכת למועדונים. לא מתחברת לזה.

יש שיגידו שאני לא יודעת להנות. 

זה לא נכון.

אני פשוט נהנת בדרך אחרת.

בחיים לא יצאתי לדייט. 

גם לא התנשקתי.

תגידו שזה עצוב.. אני יודעת.

המערכת יחסים הכי עמוקה שהייתה לי אי פעם הייתה עם הדובי שלי.

וכן, עצוב, ושוב, אני יודעת.

זה לא שאני מתרחקת מבנים, ממש לא.

אני דווקא מנסה.

ואני לא לסבית. שום דבר נגד לסביות, כן? אל תבינו לא נכון. אני פשוט לא אחת מהן וגם לא אהיה.

אני כן נדלקת על בנים. אני כן מתקרבת אליהם.

אבל איפשהו במהלך הדרך משהו משתבש. תמיד. ואני לא יודעת מה.

יצא לי להרגיש כבר כאילו הרגע הגיע, כאילו הוא הולך להזמין אותי לצאת או לנשק אותי, משהו.

אבל אני תמיד דופקת את זה.

אולי זה רושם ראשוני, לא יודעת

אבל אף אחד בחיים לא נמשך אליי ודאג להראות לי את זה.

אז כן, פוראבר אלוון הוא כנראה המונח המתאים כאן.

 

 

לא יודעת איך יצא שכתבתי את זה.

לא תכננתי.

רציתי לשמור על רצף.. לא הלך.

בכל מקרה, הנה לכם עוד בלוג מדכא, שאולי יגרום לכם להרגיש קצת יותר טוב עם עצמכם.

ואולי לא.

נראה

נכתב על ידי princess of my nightmares , 18/6/2012 16:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  princess of my nightmares

מין: נקבה




1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess of my nightmares אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess of my nightmares ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)