לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DAYDREAMER


הוא מסתגר, אוטם חלונותיו, מגיף תריסיו מפני זיו של אור ובעיצומו של יום בורא לו לילה. -ויליאם שייקספיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

Never Say Goodbye


אני שונאת פרידות.

אני לא מסוגלת להתמודד איתן.

עצם המחשבה על כך שאותו בנאדם כבר לא ימלא את התפקיד שהיא מילא בחיים שלי עד עכשיו הורסת אותי.

אני לא יודעת להתמודד עם זה.

זה שובר אותי.

ואני בוכה. הרבה.

אני יודעת שהקשר לא נגמר ואנחנו עוד נתראה, אף אחד לא מת..

אבל עדיין, ברגע שיוצאים ממסגרת מסויימת הקשר משתנה, ואני מפחדת מזה.

אני מפחדת שהוא ילך.

והריקנות שהייתה לפניו תחזור.

מה אני אעשה עם עצמי?

בלעדיו?..

אני צריכה אותו לידי. בחיים שלי.

אני לא יכולה לתת לו ללכת.

אני לא יכולה לתאר לעצמי בכלל איך החיים שלי היו נראים בלעדיו.

מאז שהכרתי אותו נעשיתי בנאדם אחר.

אני כבר לא אותה אני. אני טובה יותר עכשיו.

 

והוא הולך. 

נגמרה תקופה בחיים שלי.

התקופה הכי יפה בחיים שלי נכון לעכשיו.

ואני לא רוצה להתמודד עם זה, כי זה קשה לי.

פחדתי מהרגע הזה הרבה זמן

ואני לא יכולה לעכל שהוא כבר הגיע.

זה הורג אותי

נכתב על ידי princess of my nightmares , 27/7/2012 18:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביניים


היה לי שבוע ארוך.

שבוע הבא יהיה יותר ארוך.

אני כותבת עכשיו, כשרק לפני בסביבות השעה וחצי ירדתי מהבמה, אחרי ההופעה האחרונה שלי בהפקה הנוכחית.

מאז יום ראשון לא הייתי בבית, חזרתי במיוחד בשביל להופיע.

מחר על הבוקר אני נוסעת שוב.

בשישי חוזרת, בראשון ושני מופיעה.

שלישי נוסעת.

חוזרת בשישי, אחד עשר ימים אחרי. 

נוסעת שוב בשני, חוזרת ב12 ביולי.

בדיוק שבועיים לפני תחילת הלימודים.

וואלה, חופש עמוס מצפה לי..

לפני יומיים היה לי קשה. הייתי כבר על סף דמעות.

הייתי עייפה, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי ואיך להעסיק את עצמי מרוב תסכול.

רק חיכית שזה יגמר כבר..

ואז הוא התקשר אליי ודיברנו ובכיתי, והכל כבר לא נראה לי כל כך נורא.

היו קצת שתיקות מביכות..

אבל בסוף צחקנו.

הוא ניסה לנחם אותי בלי יותר מדי הצלחה, אבל עצם העובדה שהוא ניסה הספיקה לי.

הוא סיפר לי מה הוא עשה כשהיה בגילי.

ירדנו קצת אחד על השני. אבל בצחוק. כחברים

אני שמחה שדיברנו..

כעסתי עליו לפני השיחה הזאת. 

מאז הריב היו בנינו הרבה מתחים.

כל פעם אחד מאיתנו ניסה להיות נחמד והשני כעס והרס.

אולי אנחנו מסוגלים לתקשר רק דרך הטלפון.

בלי לראות.

רק לשמוע.

עושה לי טוב שאכפת לו.

שפתאום הוא מראה לי שגם אני חשובה.

לא רק הן.

בטח כשניפגש נחזור לכעוס אחד על השני.. לא ממש אכפת לי.

כרגע אני נהנת מהעובדה שאנחנו בסדר.

וכשניפגש אני אקפוץ עליו, כדי לחבק אותו פעם אחרונה לפני הריב.. 

כי עוד מעט זה נגמר.

נכתב על ידי princess of my nightmares , 4/7/2012 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  princess of my nightmares

מין: נקבה




1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess of my nightmares אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess of my nightmares ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)