לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DAYDREAMER


הוא מסתגר, אוטם חלונותיו, מגיף תריסיו מפני זיו של אור ובעיצומו של יום בורא לו לילה. -ויליאם שייקספיר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

Open your heart, I'm coming home


רגע אחד אני חיה בתוך חלום, ולפני שאני מספיקה להסתכל סביבי המציאות מכה בי.

אני חיה באשליה וזה טוב לי,

בעצם זה רע לי אבל זה עושה לי טוב.

אני חושבת שזה טוב לי ושאופטימיות היא דבר חיובי, נכון?

אבל יש הבדל בין אופטימיות לפנטזיה.

ואני לגמרי חיה בסרט.

 

 

נכתב על ידי princess of my nightmares , 31/8/2012 20:07   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהו הזיכרון הכי מאושר שלך?


לא יאומן כמה שצפייה בפרק מסכן של סדרת ילדים יכול להשפיע עליך.

זה קורה לי הרבה, למען האמת.

אני יושבת עם האחים שלי מול הטלוויזיה, והם צופים באיזו סדרה לילדים שאני מוצאת בדרך כלל חסרת תוכן לחלוטין, ואז פתאום אחת הדמויות התמימות ההן אומרת משפט שגורם לי לחשוב.

"מהו הזיכרון הכי מאושר שלך?

אין לך זיכרון הכי מאושר?"

 

ואז התחלתי לחשוב.

מהו הזיכרון הכי מאושר שלי?

יש לי בכלל כזה?

האם יש לי זכרונות מאושרים? ואם כן, האם יש לי הרבה?

מיהם האנשים שגורמים לזכרונות האלה להיות מאושרים? ולמה?

 

והגעתי למסקנה. 

הזיכרון הכי מאושר שלי ללא ספק קשור אליו.

האמת שהתקשיתי לבחור אחד ספציפי, ולכן החלטתי שהראשון שעלה לראשי הוא האחד.

כמובן שאחריו קפצו עוד רבים אחרים, אבל האחד הזה הוא כנראה המאושר ביותר.

 

ישבתי על הספסל עם חברה טובה שלי. הוא והחברה שלו ישבו על ספסל המרוחק מספרים מטרים מאיתנו ודיברו.

לא יכולתי להפסיק להגניב לכיוונו מבטים חטופים, בתקווה לקבל אחד בחזרה.

וקיבלתי.

אני וחברתי שקענו בשיחה כשפתאום הם הופיעו מולנו. הוא והחברה.

הוא אמר שלום, התחלנו לדבר ולצחוק, עקצתי אותו קצת.. כמו פעם.

ההייתי בהיי מטורף, כמו שקורה לי רק כשאני איתו, ולא יכולתי שלא לחשוב כמה אני מתגעגעת אליו.. והרגשתי גם שהוא התגעגע אליי.

זה היה כמו בימים הטובים.

כאילו הוא אף פעם לא עזב אותי, ותמיד היינו ונשארנו קרובים כמו פעם.

וכשראיתי אותו מתרחק עם ההיא, לא יכולתי שלא לחייך. כי ידעתי שהוא בא בשבילי.

 

אז כן, אולי הזיכרון הכי מאושר שלי קצת עלוב.

וכן, יש לי זכרונות הרבה יותר גדולים ומשמעותיים משלי.

אבל זה האחד שבו באמת הרגשתי מאושרת. או לפחות קרוב.

 

קוראים יקרים, אשמח אם תשתפו אותי בזכרון הכי מאושר שלכם,

ומקווה שהפוסט יגרום לכם להיזכר הרגעים הטובים שלכם עם האנשים שאתם אוהבים או אפילו עם עצמכם,

וכמובן, שאם מתחשק לכם ליצור עוד זיכרון מאושר אצלי, כפתור ההמלצה ממש פה למטה חיוך

אוהבת המון,

ומאחלת מליוני זכרונות מאושרים,

PRINCESS חיבוק

נכתב על ידי princess of my nightmares , 29/8/2012 16:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  princess of my nightmares

מין: נקבה




1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לprincess of my nightmares אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על princess of my nightmares ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)