לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי זה מיאמור ! יוני 2012




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פוסט פתיחההה!


אוקיי אזזז .. זה פוסט הפתיחה!!

מה הולך להיות בו??

 

Xעלי ועל הבלוג

Xרקעים

Xכפתורים

Xתמונות לעיצוב

Xמדריייך לחיבור תמונות בפוטושופ

Xעיצובים להשלמה

Xחתימה להשלמה

Xתחרויות עם פרסים

 

עלי:

שני, 14, גרה בדרום [ליד אילת]

מעצבת שנתיים,

כרגע פוטושופ CS5

אימייל: [email protected]

 

על מיאמור:

נוצר ב12.6.12

הוקם כדי לעזור לכם, לבנות אתרים,

וגם בלהעביר את הזמן ;)

 

 

 

קצת רקעים לאתר :)

 

             

תשלחו לי בתגובות איזה סוג רקע בא לכם, ואני יכין לכם :)

 

קצת כפתוריייים!

 

 

-סתם מיקס

 

 

 

 

-מיילי סיירוס

 

        

 

 -סלינה גומז

 

 

-בריטני ספירס

      

-וונסה הדג'נס

 

 

    

 

טיילור סוויפט-

 

 

 

 

תמונות לעיצוב !

 

[ מהתיקייה האישית שלי אז לשימוש אישי *בלבדדד* !! ]

 

         

 

 

 

 

מדריך לחיבור תמונות בפוטושופ !

[ הכנתי את המדריך לקבוצה שלי בפייסבוק, בגלל זה כתוב : GiRLS, לילי ומור. ]  

 

1. תפתחו דף חדש, גדול, וריק.

 

 

2. תבחרו שתי תמונות שאתם אוהבים , מאותו הסט, תפתחו אותם, ותעתיקו לדף הריק.

 

 

3. שימו את אחת התמונות על התונה השנייה, ככה שהיא תסתיר לפחות 2 ס"מ מהתמונה.

 

 

4. קחו את המחק בצד שמאל, ותתחילו למחוק את הצד של התמונה ששמתם על התמונה השנייה.

שימו לב שלא יראו את הקצוות שם התמונה שהייתה. שייראה כמו תמונה אחת.

 

 

 

5. עכשיו תלחצו על השמש בצד ימין.

 

 

6. עכשיו תלחצו על החץ הקטן שלמעלה ותזיזו אותו ימינה, כמה שנראלכם.

אני הזזתי 73.

אחרי זה תלחצו על החץ הקטן למטה ותזיזו אותו שמאלה.

אני הזזתי -56

 

7. עכשיו תשימו את השם של הבלוג שלכם, מסגרת, וזהו סיימתם :)

בההצלחה !!

לשאלות, הערות תפנו אלי בתגובות .

 

 

תחחרווות!! -מאחורי :)

שני מקומות בלי כלום ושלושה עם פרס.

 

 

 

 

 

 

חתימה להשלמה !

ממתינים:

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

ווכמוובן- איך אפשר בלי החלק של המנויים?? שווה ביותר !

תירשמו, ותקבלו את העיצובים להשללמה בחיייינם.

 

 

עיצובים להשלממההה !

 

 

 

עיצוב מס' 1

השם של הבלוג יההיה איפה שכתוב להשלמה.

ממתינים:

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

עיצוב מס' 2

השם של הבלוג יהיה איפה שכתוב miamor.

ממתינים:

1.

2.

3.

4.

5.

 

ו.. זהו לבינתיים :) נתראה עוד שבועים בפוסט הבא !

ממש השקעתי, וזה פוסט ראשון, ואני אשמח לתגובות, הערות, בקשות, חפירות, וכל דבר שבא לכם :)

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2012 19:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: 




קוראים אותי
98

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)