לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to the UNICORN ZONE.


"If I could.. I would! BUT.. I can't so I shan't"

Avatarכינוי:  Shit Happens.

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

שמים


שמיים. לפעמים הם גורמים לי לתהות אם יש אלוהים .
מוציאים אותי מהאנטי-דתיות שלי וגורמים לי באמת לתהות אם יש אלוהים,
כי היי- מישהו וודאי יצר את יצירת המופת הזאת. 
 
שמיים. כשאני מסתכלת לשמיים אני מרגישה קרובה יותר לטבע יותר מכל דבר אחר.
שום דבר לא מפריד ביני לבין השמיים, לא העצים, לא הבתים, לא הציפורים, לא מטוסים ולא העננים .  

השמיים הם הגבול, כל הזמן אומרים. וזה נכון.
כי הם אין סופיים כל-כך. מרגשים כל-כך. עוצרי נשימה.

 קרני השמש שיוצאות מבין העננים וצובעות את השמיים בצבעים האלה הכל-כך מיוחדים. 

רובם רואים את השמיים כל-כך סתמיים ורגילים.
אני רואה אותם אחרת .

אני יכולה להגיע לידי דמעות אמיתיות של התרגשות,
רק מלהסתכל על הציורים עוצרי הנשימה שהשמיים מציירים כל בוקר, כל יום, כל שעה מחדש.

 ציור אין-סופי. בלתי נגמר. 
יפיפה . האמיתי והכנה ביותר.
 

נכתב על ידי Shit Happens. , 22/10/2012 22:28   בקטגוריות שמיים, אבא, בלוגים, גוף, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Tom ב-17/12/2012 13:44
 





6,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShit Happens. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shit Happens. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)