לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PhotoAlbum


תמונות ורק תמונות

כינוי:  Elin_L

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

פוסט ראשון :)


טוב אז... זאת בערך הפעם ה200 שאני מנסה לפתוח בלוג חח 
היה לי בלוג באתר ענתיקה שנסגר לפני שנים שקראו לו SEEU , ומאז פתחתי פה בערך 5 בלוגים כל פעם עם נושא אחר, ולא היה לי כוח אליהם חח.. :)
האמת שלא חשבתי בכלל לעשות בלוג עם תמונות, אבל אז נהיה לי משעמם והתחשק לי :)
קצת עליי?
אני בת 19 (וחצי :P ), גרה במרכז, בעזרת השם מתחילה ללמוד השנה פסיכולוגיה, לצערי לא גוייסתי ולא נתנו לי להתנדב (דלקת פרקים), ו...
תכלס?
התמונות שלי יספרו על החיים שלי :)
אני מצלמת בערך 3 שנים, וזה התחיל דיי בפוקס.. היה לי משעמם וצילמתי עלה בפלאפון ממש ישן לפני 4 שנים, וקלטתי שיצא דווקא יפה :)



(היא צולמה מפלאפון ממש ישן שאני לא זוכרת את הדגם שלו)
אחרי בערך חצי שנה שצילמתי את התמונה הזאת, צילמתי את זאת עם פלאפון אחר כבר חח :

ואחריה עוד ועוד ועוד שאני יעלה לפה מדיי פעם... (כן יש לי קטע עם הי' והא', אין מה לעשות עם זה חחח)
אז... קצת עליי? 

החתולה שלי שהיא בעצם הדוגמנית הראשית שלי :)

האהוב שלי 3> 

והעין שלי חחח D: 
יש לי המון תמונות מכל מיני מקומות, חו"ל, ים, פרחים וכו' וכו'... אני עדיין לא בטוחה באיזה סדר אני יעלה את מה שאני רוצה, אבל... בנתיים זה פוסט היכרות קצר, ויש עוד אלפי תמונות לפרסם :P 
עד הפוסט הבא, ואני מקווה שאני לא יהיה עצלנית ויהיה פוסט הבא ;)

 
נכתב על ידי Elin_L , 17/6/2012 23:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElin_L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elin_L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)