לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סתם...כותבת...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

עולם ללא אינטרנט


עולם ללא אינטרנט- 

מבחינתי? עולם יפה יותר

ואם גם לא הייתה טלוויזיה או טכנולוגיה וחשמל בכלל החיים היו פשוטים יותר, ואז הוא היה מושלם.

 

בראש ובראשונה קצת פחות זיהום- עולם ללא אינטרנט- עולם ללא מחשבים, מה שאומר פחות מפעלים וחברות שמייצרות את המחשבים האלה ופולטות בתהליך הרבה זבל. והאמת שגם אנחנו, הרי מה קורה למחשב שלא עובד או שרוצים לקנות חדש? את הישן זורקים... לאן? זה לא משנה! זה עדיין מזהם.

 

דבר שני- יותר תקציב לדברים אחרים.  זוכרים מהסיבה הראשונה את כל המפעלים והחברות האלה שדיברתי עליהן? טוב, אז כל הכסף שמושקע בייצור של מחשבים- זה הרבה כסף! והוא יכול לשמש לשברים הרבה יותר מועילים....

בשלישית- זה לא טוב לבריאות - המחשב מפיץ קרינה שמזיקה לכם וההתבוננות במסך לפרקי זמן ארוכים הורסת לכם את העיניים שלא לומר מבשלת לכם את המוח!

 

ברביעית- אין לכם חיים/ המחשב הוא כל החיים שלכם והוא הופך אתכם למת בודדים- לא משנה מה תגידו על זה שזאת דרך תקשורת וככה אתם מחוברים לכולם... זה לא נכון! כי בסופו של דבר אתם רק יושבים בחושך לבד עם מכשיר שאין לו מחשבה משל עצמון אין לו רגשות והוא לא יכול לדבר איתכם.

 

בחמישית- אתם מעודדים את השתלטות הרובוטים על העולם!!!!  כי בסוף המחשבים יקומו לתחייה והם לא ירצו לדבר אתכם כל התמונות שהעליתם לאינסטגרם!!

אז לסיכום- בכללי אני נגד האינטרנט!

מצש שני אני אומרת זאת בעודי גולשת באינטרנט וכותבת בבלוג שלי שיצרתי בזכות האינטרנט..

כי אם להגיד את האמת אני לא יודעת מה הייתי עושה כרגע בלי האינטרנט- אבל מה שבטוח אלה יהיו דברים הרבה יותר מועילים.

ו- אני אוהבת מקפים אם שמתם לב :)

נכתב על ידי Nelev , 25/6/2013 09:05  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז אני רוצה להתחיל לכתוב שוב.. כמו שאמרתי פעמים רבות אחרות אבל הפעם אני אשים לעצמי תזכורות כי בפעם האחרונה שכתבתי עדיין לא היה לי אייפון ועכשיו יש לי ואני יכולה לשים תזכורות ולכתוב דרך הפלאפון שזה מאוד נוח.
 בכל מקרה אז קודם כל: יש!!!!!! נגמרו הלימודים! מפרקים את הכיתה הקודמת שלי!
אני עוברת לתיכון!
 בנוסף לכך אני רוצה לכתוב את הדברים שאני מתכננת לקיץ או שכבר תוכננו...
אז ככה, אלה הדברים הגדולים העיקריים שאני הולכת לעשות:
 1. סמינר מדצים עם הנוער העובד ל 11 ימים  
  2. עבודה ב hp לשבועיים

3. טיסה לקרואטיה
 זה פחות או יותר הדברים הגדולים שאני אעשה
בקשר לדברים הקטנים:
1. אני רוצה להתחיל לרוץ בבקרים ( למטרת כושר בלבד)
 2. אני וחברה שלי החלטנו שאנחנו רונות ספריים ומתחילות ללמוד גרפיטי שזה מגניב כזה ואומנותי
 והאמת היא שאני חושבת שזהו פחות או יותר.. אני אוסיף אם יעלה לי לראש
 לילה טוב!
נכתב על ידי Nelev , 24/6/2013 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


אם הבלוג שלך היה בנאדם, איזה מין אדם הוא היה?
חולמני- כזה ששוכח דברים
שקט ולא מספר הרבה
אבל כן יש לו כוונות טובות והוא רק רוצה בטוב

חוץ מזה אני לא כל כך בטוחה כי אני לא כותבת הרבה ובעיקר כותבת על זה ששכחתי לכתוב

אם הבלוג שלך היה מפורסם - איזה בלוג מפורסם הוא היה?
אני לא מכירה כל כך בלוגים מפורסמים

אם הבלוג שלך היה דומם, איפה היית ממקמת אותו?
אפשר עולם דמיוני?
אם כן אז זה יהיה במרכז העולם הדמיוני שלי ששם בעצם מתרכזים כל סוגי הנוף האפשריים.. מדבר, יער, שדה, ים וכו' וכולם באותו מקום אחד ליד השני במרחק הליכה..

ואם לא העולם הדמיוני אז אני לא כל כך יודעת.. באיזשהו מקום נטוש אבל קסום באיזשהו אופן שרק אני מכירה

מה המקום של הבלוג בין האנשים שבחייך: אמא, אחות, חברה, אוייבת, זרה?
במציאות? אין מקום

איך שהייתי רוצה? אולי מקום להסברים והבנות, מקום להשקיף דרכו את נקודת המבט שלי על כל מיני דברים...

כתבי לבלוג שלך 5 מחמאות
אתה שקט
מלא שמחת חיים
שונה
בעל דמיון מפותח
מכבד

אם הבלוג שלך היה עונה האם הוא היה קיץ או חורף. סתיו או אביב?
אני חושבת שקצת מכל דבר...
הצבעוניות והחמימות של האביב
השקט והמסתוריות של הסתיו
הרעננות של הטיפות בגשם בחורף
וכיף של הקיץ

האם יש לך מחשבות בגידה בבלוג שלך?
ממש לא!
אבל אני כן צריכה לבלות קצת יותר זמן איתו.. אני קצת מזניחה :(

מה הצבעים והגזרה הכי מתאימים לבלוג שלך?
הכל!
אומנם ככרגע הוא לובש ירוק וורוד
אבל לבלוג שלי מתאימים כל הצבעים! כל צבע מבליט בו משהו אחר..

כתבי מילה שרק הבלוג שלך יגיד
מילה אחת? ( זה היה ממני לא מהבלוג)
אם כן אז:
"אמממ..."

אם יותר ממילה אחת:
"אופס רציתי, אבל... שכחתי!"











כמה זמן לקח לך למלא את השאלון הזה?
די הרבה
אבל אני גם צופה בסופר נני באותו הזמן ואני בעלת הפרעת קשב וריכוז.. אז חייבים להתחשב

נכתב על ידי Nelev , 24/6/2013 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Nelev

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNelev אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nelev ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)