לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Your whole life it's nihilism, cynicism, sarcasm and orgasm.

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2017

עשרה ימים לפני


תמיד אמרתם שאני שקטה

אמרתם תדברי

אמרתם שקטה וחשבתם

חלשה,

אמרתם את כמו

שיערה שנופלת מהראש ונחה כל היום על העורף

בלי שמרגישים

חשבתם חלשה

ואני ידעתי:

חזקה

כי כשהייתי נופלת

לא נתתי לכם

לשמוע

 

***

 

החלטתי להיכנס לבלוג אחרי כמעט שנתיים שלא נגעתי בו, ונורא התחשק לי לכתוב שיר. לא כתבתי שיר, למען האמת אפילו לא ניסיתי, את השיר פה למעלה כתבתי גם כן לפני שנתיים בערך. הרבה השתנה מאז, בגדול נקרא לזה צבא, המקום שלימד אותי איך להיות הרבה פחות שקטה. היום אני גם פחות מלנכולית ופואטית, הייתי מתארת את מה שעובר לי בראש כמחשבות סוג-של 'פילוסופיות' ואובר-מודעות. זה נקרא להתבגר נראה לי? ככה קוראים לחיפוש האובססיבי למהות בעולם חסר מהות בדור ה-Y סו-קולד, תוך ניתוח מוגזם של משמעות החיים עד כדי שחיקת כל הערכים והאמונות שלי? וואלה יש מצב. אם כי מהיכרות די מכובדת עם מגוון מבוגרים (כן כמובן שקצינים נכללים בקטגוריה הזו) אני לא חושבת שהם יודעים משהו שאני לא, או שיש להם תשובות לשאלות שלי. כרגע בעיניי הכל די אשליה, יצירת סיפוקים לא הכרחיים והפיכתם להכרחיים ובעלי משמעות. דיפ שיט. אז חוץ מבלבול אחד גדול (השחרור מהצבא בעוד עשרה ימים ספק מקל ספק מקשה עליי) הצלחתי לרדת לשורש של שתי אידיאליות החלטיות באופן יחסי: 1. חתונה וילדים זה לא מאסט, ואני ממש לא בטוחה שאעשה את שני אלה. 2. כן, אני עדיין מתעניינת בתאטרון וקולנוע וכל העולם התרבותי-אמנותי שעסקתי בו בתיכון. כל-כך פחדתי שאגדל ולא ארצה לעסוק בזה, אבל אחרי כמה משברים פנימיים הבנתי שזה הדבר היחיד שאני בטוחה בו. שוב, באופן יחסי. כי אם כבר לייצר אשליות כדי לחיות בהן, אז זו האשליה היחידה שאני מוכנה לרדוף אחריה. יפה שהצלחתי לכתוב פה משהו אחרי הכל, בדם שלי עדיין זורמות שנתיים של כתיבת תכנים צבאיים במסגרת התפקיד ומרגיש לי שההתנערות מהן עומדת להיות תהליך ארוך. מזל שבלי להתכוון כבר התחלתי אותו, עשרה ימים לפני השחרור. עד מתי מה שנקרא.

נכתב על ידי , 14/4/2017 00:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתו של מרפא העצמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתו של מרפא העצמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)