לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואהבת

סיפור אישי על מסע של נפשות תועות בדרכן אל השלמה עצמית עם זהותם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

אקספוזיציה


קוראים לי אליחי.
אני בן 24 ובעשר השנים האחרונות עברתי מסע, שטרם תם, לגילוי העצמיות שלי - והוא מובא כאן לפניכם.

כמה הקדמות חשובות לקורא:
א. הבלוג הזה עוסק בין השאר בתכנים הומוסקסואליים, ויכלול לעתים תיאורים אירוטיים.
ב. הבלוג מבוסס על סיפור חיי, אז אני מבקש לא לעשות שימוש בתכנים הנכתבים כאן, ויהיו אלה בבחינת קנייני הרוחני.
ג. השמות בדויים כמובן, מתוך רצון להגן על צנעת הפרט של הנפשות הפועלות.


נכתב על ידי הגרפין , 17/6/2012 13:53  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הגרפין

בן: 36

תמונה




100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגרפין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגרפין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)