לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היוש זה הבלוג שלי :) והוא מדבר על אופנה צילום ודברים חדשים דנדשים וכל זה:) פתחתי אותו במיוחד בקיץ כי לא היה לי זמן כל השנה :( תראו גם המון סמיילים כי אני אוהבת להוסיף סמיילים לכל דבר:O אז תהנו ותפרגנו לי בתגובות אם זה יוצא טוב :) תודה ביוש :)

Avatarכינוי:  dani:)

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

הפוסט הראשון שלי!! והוא על הנושא החדש והחם :) קיץץץ:)


היוש אנשים :)

ברוכים הבאים לבלוג שלי שפתחתי במיוחד בקיץ וזה למה אני מתחילה בנושא הכי שיש מוציא לשוןוהוא :הקקיייץץ

 אז ככה הקיץ כבר כאן :) ואני שיא המאושרת אחרי כל השנה הארוכה הזאת עם כל הבגרויות וזה (אני בכיתה י"א ) 

סוף סוף חופשש!! טוב אבל עדיין לא נגמרו הבגרויות אבל פחות לחץ :)

הקיץ שלי הולך להיות כל כך מפוצץ -כל יום משהו אחר:עבודה ים יציאות אנשים שלא ראיתי וכל זה :)כבר הספקתי לעשות רשימה למה שאני צריכה להספיק בקיץ הזה(בלוג זה אחד מהם סבבי )

 (וזה קיץ האחרון שלי בבצפר עצוב) :)

 

יש לי מלא תחזיות אופנה לקיץ בשבילכם עם תמונות גם סבבי 

 אז בקיץ הזה נהיה מלאא בים (טוב אני מתכוונת להיות מלא בים לא יודעת מה איתכם :) אני חייבת לתפוס שיזוף :) ) והנה כאן למעלה יש שלט ל beach :) כן אז למה אתם מחכים ?!? יאללה לים :)

ובדיוק ליד יש תמונה של בריכה טוב זה לא הבית שלי חחח אבל תודו שהייתם מתים לבית מהמם כזה עם בריכה כזאת :)

 



וואוו זה מהממם אני חייבת כאלה מכנסיים!! :) זה המכנסיי-שורטס הכי מושלמות ואופנתיות שיש!!!קריצה ובקיץ הזה מאה אחוז כל בת תשים אותם :) זה מהממם :) מה אתם אומרות :) (אם מישהי רוצה אני יכולה למצוא מדריך לזה ולהעלות בפוסט הבא) (תגיבו לי בתגובות אם מישהי רוצה  :) )?

 

בקיץ הזה הולך להיות המון גופיות\גופיות סטרפלס\חולצות רחבות שלא יושבות צמוד על הגוף :)

והצבעים השולטים הם:צבעי מרקר,ניאון וצבעי גלידה :)

 

 

בתמונה הזאת :בנות שלא אוהבות מכנסיים-יכולות לשים חצאית ..חצאית מיני הולכת לגמרי להיות בקיץ 2012 :)
               
 


            
זה דוגמה ללבוש ליציאה:גופיה אפורה עם משקפיי שמש יפות ,זקט ג'ינס ומכנסיי שורטס עם תחרה מלמטה וגם שולט בקיץ הקטע של הצמידים על היד :)

כמו שהיה לנו בחורף את הקטע של הלבוש הגברי אצל הבנות :טימברלנד נעלי בנים ומכנסיים רחבות ..עכשיו זה מגיע בחולצות זקטים חולצות מכופתרות ג'ינסים גרועים :)

 

 


                                

בקיץ 2012 שולט הקטע של הג'קטים :) זוכרות תמיד שאתם הולכות לאירועים ורואות את הבנים עם חליפות מהודרות כאלה וז'קטים ..חשבתם לעצמכם פעם:אולי גם אני ישים את הג'קט הזה?!? אז התשובה היא כן!!

בקיץ הזה תראו מלא בנות עם ג'קטים בצבעים ששולטים בקיץ (כתבתי לכם למעלה את הצבעים ) זה מהמם לשים מעל הגופיה עם שורטס למטה או לשים עם שמלה מתחת :)

בתמונה הזאת:דוגמנית עם שמלה לבנה שמאוד אהבתי :) זקט ורוד פוקסיה עדין מאוד וקלאץ(תיק קטן )בצבע שמנת :)  

                             

בתמונה הזאת : דוגמנית מהממת לובשת את הג'קט בצבע ורוד בייבי עם גופיה בצבע שמנת אלגנטית מתחת ושורטס שחורות עם גרביוניום שחורים נושמים (שנותנים אוויר לרגליים )ונעליים של דר. מרטינז :)

 

 

 

 ולקינוח אתם יכולות להזמין כמה חברות לאכול פירות אצלכם ליד הבריכה או סתם ככה להנות :) זה גם טעים גם נחמד ולא משמין זה כיף מניסיון :)

אני ממש אהבתי את הסידור של הפירות כאן סבבי

 

 זה השיר שאני הכי אוהבת- מכאן לקוח השם של הבלוג :)

http://www.youtube.com/watch?v=pa14VNsdSYM


אז מקווה שנהנתם לקרוא :) שיהיה לכם קיץ הכי מושלם שיש ושתהנו ממנו ותנצלו אותו כמו שצריך :)

לאב יו <3

ואשמח אם תגיבו לי בפירגונים\ביקורות בתגובות :)

תודה ביוש :)

 


 

 

נכתב על ידי dani:) , 22/6/2012 16:51  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdani:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dani:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)