לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המדריך לטרמפיסט בטארדיס



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

התכוננו ילדים, הוא כאן!


אני מבין שאף אחד כבר לא יעשה מדעתו כנס דוקטור הו בישראל. אז אני החלטתי להרים את הכפפה.
אבל אני ממש לא יכול לעשות את זה לבד. אז מי שבעניין כמוני ומבין בארגון של דברים כאלה ויכול לעזור אפילו
בדברים הכי קטנים ומינוריים, בבקשה צרו איתי קשר.
טל׳ 0523688525
מייל [email protected]

בבקשה, אני לא אוכל לעשות את זה בלעדיכם.

וגם מי שסתם רוצה לבוא יכול לרשום, אנחנו בסך הכל צריכים אנשים שיבואו בשביל לארגן את זה.

אפשר להתעדכן גם בפורום: http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=1649

וכן, אני כותב את זה בכל מקום אפשרי, אחרת זה לא יקרה.
נכתב על ידי , 22/7/2012 03:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאברוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאברוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)