לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BEAUTY QUEEN ON A SILVER SCREEN


All I ever wanted was the world :)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

מכורה


פלשבאק שלושה חודשים אחורה

מי היה מאמין שאחרי שנה ושלושה חודשים... על רקע קראש פתאומי, אני הולכת לפרק את הביחד הזה שלנו? 

אז הנה אחרי הביחד הקסום שלנו, אחרי האהבה הראשונה שלנו, האינטימיות האמיתית הראשונה שלנו;

הנה אני, במיטה של מישהו שהוא לא אתה, עם מישהו שהוא לא אתה, מתענגת על הרגעים שנהגנו לחלוק רק אני ואתה... אחד עם השנייה, לא איתך. 

____________________________________________________________________________________________________

 

על מיטה נמוכה, בין המון כריות, מרגישה כמו על ענן, אתה מנשק בעדינות את הלחי הסמוקה והחמה שלי ואז את קצה האף,
נשיקה רכה על השפתיים, דפיקות לב... 

משעין אותי על הגב, הנה אתה רוכן מעליי, מנשק אותי, מלטף אותי, מתפעל מהיופי שלי... אני נהנית כל כך. 

הנה היד שלך מוצאת את הדרך למפשעה שלי, מפסקת את הרגליים שלי, מרגיש לי כל כך נכון. כל כך רוצה אותך, רוצה להיות איתך כאן ועכשיו. פיזית, שתהיה בתוכי, להרגיש אותך, שאתה תרגיש אותי!

____________________________________________________________________________________________________

 

"את יודעת... יש בך משהו כובש. כאילו אני מכור אלייך. יכול לשבת וללטף אותך ככה שעות, לדמיין את כל זה קורה שעות"

-"אתה עושה את זה לעתם קרובות? מדמיין אותנו ככה?" 

_____________________________________________________________________________________________________

 

אני כל כך רוצה אותך קרוב אליי, לדבר איתך שעות, שתגיד לי שאתה מכור אליי, שכבשתי אותך. 

אני מבינה שזה לא בריא לי. 

חזרתי לאהבה שלי כי הבנתי שכל זה היה שטות גדולה, שאתה לא יכול לתת לי מה שאני צריכה. היית מאכזב אותי כל פעם מחדש. 

כל מפגש פוטנציאלי שבפוטנציאה היה אמור להתרחש היה מרגש אותי כל כך ומאכזב אותי כשכלום לא היה קורה. 

אני כבר לא צריכה אותך

אז למה כל כך קשה לי לשחרר?

נכתב על ידי , 27/6/2014 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,480
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpretty woman ;). אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pretty woman ;). ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)