לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שאחרי המוות

נוצרה איזשהי חפיפה בין החיים לבין המוות ובטעות הגעתי לאתר הזה.

כינוי:  Guest

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

אחרי זמן כה רב, אני מעדכן.


בדיוק כפי שנוצרה לי גישה למקום זה כך גם נעלמה לי הגישה.

ידעתי שלא היתה אמורה להיות לי גישה לכאן.

איזשהי חפיפה מוזרה ולא ניתנת להסברה.

אני לא יודע כמה זמן עוד תיהיה לי גישה.

ברור לי שכולכם התאכזבתם ממני ציפיתם לי ולפוסטים שלי ואני איכזבתי.

אני מצטער מאוד אך דבר שכזה לא באחריותי.

תחילה מידי יום ניסיתי לחזור ולחדור לכאן אך הכל לשב.

מאוחר יותר שכחתי ממקום זה.

רק לפני כמה ימים נזכרתי באתר זה והיום מצאתי את הזמן להיכנס לכאן.

 

זוכרים את הבטחתי לכם, תמונות מכאן?

ובכן אין באפשרותי להכניס לכאן תמונות, ניסיתי אך זה משבש אותם והופך אותם לאיקסים.

נכתב על ידי Guest , 9/4/2005 16:19  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,708
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuest אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guest ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)