לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי - סיפורים בהמשכים

שלום לכולם כן אני יכתוב את כל הסיפורים על החיים שלי , על החיים של אחרים,על חלומות,מציאות,אהבות,צחוקים, חברות ועוד . יהיה גם פוסטים של פריטי אופנה ואקססוריז וגם בידור ומפורסמים , עזרים למחשב, עזרים לפוטושופ .. ותוכלו לבקש פוסטים ואני יכין אותם ...

כינוי: 

בת: 28

Skype:  hila_grotas 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

נשיקה ראשונה - חלק 1


שיר מתאים לרקע - http://www.youtube.com/watch?v=OoTpdhYkI_k


 


הייתי ילדה טובה , לא הייתי נסחפת אחרי ילדים אחרים , הייתי שומרת על עצמי , בנים היו נמשכים ואוהבים אותי אבל הייתי מתרחקת מבנים ובחיים לא הייתי נפגעת מבנים .


עד שהוא הגיע....


הוא היה בבית הספר שלי אבל אז הוא עבר דירה ובית ספר .


 


הכל התחיל משיחה בפייסבוק.


דיברנו על שטויות , טלנלובלות , אהבה וצחקנו .. 


דיברנו המון ופתאום הגענו לאהבה בינינו התחברנו , התאהבנו ודיברנו על נשיקה ... הנשיקה צרפתית .


הוא אמר לי את התנשקת צרפתית פעם ?


עניתי לו - " לא ברור שלא אני שומרת על עצמי אני עוד ילדה קטנה ואני רוצה לנצל את הילדות ."


והוא המשיך לדבר על זה ואמר - "את יודעת שזה יגיע מתי שהוא , את צריכה לעשות את זה , זה יהיה נכון .


והרמזים המשיכו..


לפני שהלכתי לישון חשבתי שעות - הוא צודק ? אני צריכה לעשות את זה ? כל החברות שלי כבר התנשקו ? אולי זה הזמן ?


ימים עברו והמחשבות המשיכו.


עד שהגיע היום , היום הזה שזה קרה..


יצאתי עם החברים שלי ושמענו מוסיקה השעה הייתה כבר 2 בלילה והייתי צריכה לחזור כבר הביתה..


פחדתי ללכת לבד הוא הציע ללוות אותי אז הסכמתי לא חששתי ...............................................אוף


 


 


רוצים את ההמשך של הסיפור ??? 


תגיבו שאהבתם ושאתם רוצים את המשך .. תירשמו כמנויים .. ואז יעלה ההמשך , תאמינו לי ההמשך מעניין מאוד !!חיבוק של הסוררת


 

נכתב על ידי , 19/6/2012 12:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה


שלום לכולם ..סבבי


טוב אז בפוסט הזה אני בעצם יסביר לכם מה יהיה בבלוג..


אז ככה:


בבלוג הזה יסופר על החיים שלי , על החיים של אחרים , על חלומות , מציאות , חברות , אהבה , קנאה , רגשות וכ'ו.


כמובן שיהיה מדי פעם פוסטים בנושא :


אופנה , בידור , מפורסמים , אקססוריז , בית ספר , עזרים ועוד..




אתם גם תוכלו לבקש פוסטים בנושא שאתם רוצים ואני יעשה את הפוסט פשוט תרדו למטה ותוסיפו תגובה ותכתבו בה :


שם- 


נושא הפוסט שאני רוצה שיהיה- 




וזהו ..


פשוט תכתבו באיזה נושא אתם רוצים שיהיה הפוסט.


אז תרשמו כמנויים , תגיבו , תשתתפו ואני מאוד מקווה שתהנו קריצה



אוהבתת חיבוק של הסוררת



ממני , לאלי 0606 .

נכתב על ידי , 19/6/2012 01:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





221
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סיפורים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאלי0606 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאלי0606 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)