לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lose Your Mind




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

רשימות


אני מסתכלת על הרשימה פה בצד של הבלוג.
מסתכלת עליה ופשוט תוהה לעצמי , אלה באמת המטרות שהצבתי לעצמי?
ככל שאני חושבת על זה יותר , אני נעשית יותר מבולבלת. 
חוץ מכמה מטרות שגם היום אני מצפה להשיג ולהגיע אליהן
רוב הרשימה נראית פשוט סתמית.
כל מה שאני יודעת זה שצופה לי רצף של מכשולים קלים או קשים בדרך לשם.
ואותה הרגשה מוזרה שעולה בי שוב
השיחות המוזרות שלי איתו
אותו יום בירקון שלא יוצא לי מהראש

הלוואי והייתה לי אפשרות לחזור לאותו היום.
למרות הכל ולמרות כל הבלאגן והלחץ , היו רגעים מקסימים.
החיוך שלו כשהוא מסתכל עליי
המבט הזה שחודר ותופס את המבט שלי
השתיקה הזאת כשהסתכלנו אחד על השניה , כאילו אנחנו מבינים גם בלי לדבר
אוף , אני מבולבלת , הראש שלי מלא במחשבות שרצות
נראלי שאני שוב מתאהבת, וביחד עם זה בא הפחד הכי גדול.
להפגע עוד הפעם , או לפגוע ולהרוס.
אולי זה טבעי, או אולי זה סתם הבטחון העצמי שלי.
 

נכתב על ידי , 1/6/2014 01:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לno one else אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על no one else ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)